Feedback
I.D.: 101401231

Achiziţie echipamente IT&C pentru experţii angajaţi în cadrul proiectului cod MySMIS2014 161901

Data publicarii
14.08.24
Coduri CPV
30213000-5
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul acestei achiziţii, definim cantitatea care se va achiziţiona după cum urmează: 13 staţii de lucru tip desktop 13 seturi tastatură şi mouse 17 staţii de lucru tip laptop 17 rucsacuri transport laptop 30 licenţe software tip Office 30 monitoare; Ofertantul trebuie să ofere o garanţie de minimum 3 ani pentru produsele desktop, laptop şi monitor, garanţia începând din momentul recepţiei finale. Acest certificat de g...
În cadrul acestei achiziţii, definim cantitatea care se va achiziţiona după cum urmează: 13 staţii de lucru tip desktop 13 seturi tastatură şi mouse 17 staţii de lucru tip laptop 17 rucsacuri transport laptop 30 licenţe software tip Office 30 monitoare; Ofertantul trebuie să ofere o garanţie de minimum 3 ani pentru produsele desktop, laptop şi monitor, garanţia începând din momentul recepţiei finale. Acest certificat de garanţie trebuie să acopere reparaţiile sau înlocuirile şi include prevederi referitoare la prestarea de servicii cu opţiuni de ridicare şi returnare sau reparaţii la faţa locului. Pentru celelalte produse conditiile de garantie se acorda în conformitate cu prevederile OUG140/2021, cu modificarile şi completările ulterioare. Garanţia include defectele bateriilor, precum neîncărcarea bateriei, precum şi imposibilitatea detectării conexiunii acesteia. O reducere treptată a capacităţii bateriei în urma utilizării nu se consideră ca fiind un defect, cu excepţia cazului în care aceasta face obiectul unei dispoziţii specifice a garanţiei. Piesele de schimb, inclusiv bateriile reîncărcabile, dacă este cazul, vor fi puse la dispoziţia autorităţii/entităţii contractante de către furnizor. Unităţile de stocare interne care prezintă defecţiuni pe perioada de garanţie vor fi înlocuite cu unităţi de stocare noi (cu performante identice sau superioare). Unităţile de stocare defecte vor rămâne în posesia achizitorului, fără a fi returnate Furnizorului (indiferent de natura defectului). Ofertantul câştigător va prezenta certificatul de garanţie în corelare cu oferta sa tehnică prezentată pentru factorul de evaluare "Garanţie extinsă". Modalitate de îndeplinire: În propunerea tehnica, ofertantul trebuie să prezinte un certificat de garanţie din care să rezulte garantarea produselor furnizate în conformitate cu cerinţa stabilită. Ofertantul are obligaţia de a specifica în detaliu condiţiile şi termenele de asigurare a garanţiei. Termenul de livrare este de maxim 60 de zile calendaristice de la data începerii activităţilor, precizată în ordinul de începere a execuţiei contractului. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor clarificarilor in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu