Feedback
I.D.: 66340334

Achiziţie echipamente IT în sprijinul activităţilor specifice Poliţiei de Frontieră

Data publicarii
18.02.22 Exista 831.758 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
24.03.22
Pretul estimativ:
896.854,00 RON - 11.028.500,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1137765_14.02.2022 1436.pdf
  2. 1 Formulare.docx
  3. 2 Model contract.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte pentru achiziţia de echipamente IT, constând în staţii de lucru şi laptop-uri conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini, în vederea asigurării dotării necesare pentru realizarea activităţilor specifice Poliţiei de Frontieră. Termenul de livrare al produselor este de 6 luni de l...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte pentru achiziţia de echipamente IT, constând în staţii de lucru şi laptop-uri conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini, în vederea asigurării dotării necesare pentru realizarea activităţilor specifice Poliţiei de Frontieră. Termenul de livrare al produselor este de 6 luni de la data semnării contractului de către ultima parte. În temeiul art. 221 alin. (1) litera a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauze de revizuire a contractului, astfel cum este prevăzut la secţiunea II.2. - Listă loturi - Informaţii privind opţiunile. În situaţia utilizării clauzelor de revizuire, termenul de livrare este de 6 luni de la data semnării actului adiţional de către ultima parte. Valoarea totală estimată a achiziţiei a fost stabilită cu includerea opţiunea de suplimentare! Având în vedere modalitatea de aplicare a clauzei de revizuire, la întocmirea propunerii financiare, ofertanţii vor lua în considerare cantitatea maximă ce include şi opţiunea de suplimentare. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 10-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura în care aceste solicitari au fost transmise in termenul mentionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu