Feedback
I.D.: 60221786

Achiziţie echipamente IT în sprijinul activităţii de control la frontieră

Data publicarii
24.08.21 Exista 812.793 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
24.09.21
Pretul estimativ:
2.766.900,00 RON - 7.358.150,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini - Imprimante si scanere.pdf
  2. Formular 8 - matricea de conformitate.xlsx
  3. Formulare 1-7.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă achiziţionează echipamente IT, constând în scanere de documente, multifuncţionale monocrom şi color, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini, în vederea asigurării dotării necesare pentru realizarea activităţilor de control la frontieră în conformitate cu regulamentele UE. Lot 1 - Imprimantă multifuncţională monocrom (min. 96 - max. 224 cpl); - Imprimantă multifuncţională co...
Autoritatea contractantă achiziţionează echipamente IT, constând în scanere de documente, multifuncţionale monocrom şi color, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini, în vederea asigurării dotării necesare pentru realizarea activităţilor de control la frontieră în conformitate cu regulamentele UE. Lot 1 - Imprimantă multifuncţională monocrom (min. 96 - max. 224 cpl); - Imprimantă multifuncţională color (min. 6 - max. 126 cpl); Lot 2 – Scanere de documente (min. 212 - max. 262 cpl); Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul că documentele ataşate la secşiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu