UAT Oraş Ovidiu a depus o cerere de finanţare pentru finanţarea proiectului “Asigurarea accesului elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza UAT Oras Ovidiu la procesul de invatare in mediul on-line", SMIS 146406, in cadrul POC 2014-2020, Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate şi e-cultură – SECŢIUNE...
UAT Oraş Ovidiu a depus o cerere de finanţare pentru finanţarea proiectului “Asigurarea accesului elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza UAT Oras Ovidiu la procesul de invatare in mediul on-line", SMIS 146406, in cadrul POC 2014-2020, Acţiunea 2.3.3 – Îmbunătăţirea conţinutului digital şi a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educaţie, e-incluziune, e-sănătate şi e-cultură – SECŢIUNEA E-EDUCAŢIE, Axa prioritară 2 – Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiţii 2c. – Consolidarea aplicaţiilor TIC pentru e-guvernare, e-învăţare, e-incluziune, e-cultură, e-sănătate, Obiectiv specific OS2.4 – "Creşterea gradului de utilizare a Internetului". Obiectivul general al proiectului il reprezinta facilitarea accesului la procesul de invatamant în mediul on-line în contextul pandemiei de SARS-CoV-2 prin dotarea scolilor de pe raza UAT Oras Ovidiu cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informatiei de tipul tabletelor scolare, inclusiv abonament internet pe o perioada de minim 24 luni, precum si a altor echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice în mediul on-line în bune condiţii. Valoarea estimata a achizitiei este de 2.603.025,00 lei fara TVA, si este compusa din:
• lot 1 : Achizitie tablete de uz scolar cu acces la internet în proiectul “Asigurarea accesului elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza UAT Oras Ovidiu la procesul de invatare in mediul on-line", smis 146406, 880 buc tablete cu acces la internet pentru minim 24 luni. Valoarea estimată a lotului 1 este de 897. 600,00 ron fara TVA.
• lot 2: Achizitie echipamente informatice în proiectul “Asigurarea accesului elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza UAT Oras Ovidiu la procesul de invatare in mediul on-line", smis 146406. Valoarea estimată a lotului 2 este de 1.705.425,00 ron fara TVA . Achizitie echipamente informatice în proiectul “Asigurarea accesului elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza UAT Oras Ovidiu la procesul de invatare in mediul on-line", smis 146406 după cum urmează: Laptop- 123 buc, Sistem Desktop + Monitor-120 buc, Sistem All-in-One- 52 buc, Camera web-110 buc, Camera web videoconferinta-52 buc, Proiector-52 buc, Ecran proiectie Tip 2- 17 buc, Ecran proiectie Tip 1- 35 buc, Tabla interactivă -52 buc, Sistem management dispozitive -1175 buc , Retea LAN liceul Tehnologic Ion Podaru - 1 buc, Retea LAN Sc gim.nr 2 Poet Ovidiu -1buc , Router Wireless -8 buc
*Valoarea estimata cuprinde si taxa de timbru verde aferenta fiecarui echipament.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din L. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta (A.C.) stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării echipamentelor tehnice din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, A.C. precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, A.C., după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din L. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că A.C nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă A.C. a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.