Prin realizarea acestei proceduri simplificate pe loturi se urmăreşte achiziţionarea de coşuri de gunoi, dispenser prosop hârtie, prosop hârtie, saci menajeri, săpun lichid şi coşuri de gunoi săli de clasă pentru dotarea corespunzătoare a unităţilor/instituţiilor de învăţământ din Comuna Păltiniş, Judeţul Botoşani.
Obiectivul general al proiectului este de protejare a sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de C...
Prin realizarea acestei proceduri simplificate pe loturi se urmăreşte achiziţionarea de coşuri de gunoi, dispenser prosop hârtie, prosop hârtie, saci menajeri, săpun lichid şi coşuri de gunoi săli de clasă pentru dotarea corespunzătoare a unităţilor/instituţiilor de învăţământ din Comuna Păltiniş, Judeţul Botoşani.
Obiectivul general al proiectului este de protejare a sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19 şi de consolidare a capacităţii de reacţie la criza de sănătate publică declansată de răspândirea virusului SARS-CoV-2. Proiectul se încadrează la acţiunea de tip A conform ghidului solicitantului condiţii specifice aferent apelului şi vizează dotarea unităţilor/instituţiilor de învăţământ de stat din cadrul Unităţii Administrativ Teritoriale Comuna Păltiniş, Judeţul Botoşani cu o serie de echipamente şi dispozitive de igienizare/dezinfecţie şi de protecţie, biocide şi soluţii necesare asigurării igienei şi dezinfecţiei dar şi cu containere sanitare mobile (pentru unităţile de învăţământ care nu dispun de acces la reţeaua de apă şi canalizare) destinate asigurării condiţiilor igienico-sanitare minime necesare pentru prevenirea şi diminuarea răspândirii potenţiale a infecţiei cu virusul SARS-CoV-2, relevante pentru asigurarea unor servicii de educaţie sigure atât pentru elevi şi familile acestora cât şi pentru corpul profesoral şi comunitate în general. Subliniem, de asemenea, că întregul proiect contribuie la indicatorul de rezultat al POIM 2S132 prin dotarea cu echipamente de protecţie care vor fi utilizate în mod direct atât pentru prevenirea infectării cât şi în tratarea infectării cu COVID-19, îmbunătăţindu-se astfel capacitatea de intervenţie în criza sanitară declanşată de virusului SARS-CoV-2.
Durata estimată de livrare a bunurilor este de maxim 30 de zile de la emiterea comenzii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Durata contractului este de 2 luni pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Durata contractului implică livrarea bunurilor în funcţie de comandă şi plata acestora pentru fiecare lot în parte.
Lot 1 = Aparat de spălat pe jos – 4 buc;
Lot 2 = Echipament termoscanare fix – pe trepied – 5 buc;
Lot 3 = Lampă sterilizare – 15 buc;
Lot 4 = Purificator aer – 15 buc;
Lot 5 = Staţie igienizare cu dispenser automat dezinfectant – 5 buc ;
Lot 6 = Termometru digital non contact – 9 buc;
Lot 7 = Robot sterilizare UV – 3 buc.
Valoarea estimata a contractului este de 613.508,50 lei fara TVA, defalcata astfel:
Lot 1 = Aparat de spălat pe jos; (4 buc x 16.571,25 lei/buc = 66.285 lei fara TVA);
Lot 2 = Echipament termoscanare fix; (5 buc x 8.349,96 lei/buc = 47.974,80 lei fara TVA);
Lot 3 = Lampă sterilizare; (15 buc x 2.650 lei/buc = 39.750 lei fara TVA );
Lot 4 = Purificator aer; (4 buc x 1.705,87 lei/buc = 25.588,05 lei fara TVA);
Lot 5 = Staţie igienizare cu dispenser automat dezinfectant; (5 buc x 1.636,13 lei/buc = 8.180,65 lei fara TVA);
Lot 6 = Termometru digital non contact; (9 buc x 200 lei/buc = 1.800 lei fara TVA);
Lot 7 = Robot sterilizare UV; (3 buc x 143.310 lei/buc = 429.930 lei fara TVA);
Durata contract : 60 zile
Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări conf. obligaţiei prevăzute art. 161 din Legea 98/2016 modificat şi actualizat la zi cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.