Feedback
I.D.: 55583943

Achiziţie echipamente de protectie medicala, substante necesare pentru decontaminare/biocide, reactivi si teste diagnostic SARS-COV-2 în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 la Spitalul Judetean de Urgenta "Dr.Pompei Samarian" Calarasi finanţat prin POIM 2014-2020"

Data publicarii
01.04.21 Exista 69.688 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33696500-0
Termenul limita pentru depunere:
04.05.21
Pretul estimativ:
4.395.137,20 RON - 4.395.137,20 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.04.21 Publicat la 20.04.21
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie echipamente de protectie medicala, substante necesare pentru decontaminare/biocide, reactivi si teste diagnostic SARS-COV-2 în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 la Spitalul Judetean de Urgenta "Dr.Pompei Samarian" Calarasi finanţat prin POIM 2014-2020"conform caiet de sarcini atasat in SEAP Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari...
Achiziţie echipamente de protectie medicala, substante necesare pentru decontaminare/biocide, reactivi si teste diagnostic SARS-COV-2 în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 la Spitalul Judetean de Urgenta "Dr.Pompei Samarian" Calarasi finanţat prin POIM 2014-2020"conform caiet de sarcini atasat in SEAP Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat operatorii economici sa beneficieze de cele 10 zile prevazute de Legea nr. 98/2016. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Data maxima pana la care va opera clauza suspensiva este 31.12.2021. In situatia in care conditia alocarii fondurilor necesare nu este indeplinita, autoritatea contractanta va anula procedura de atribuire . Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiect Tehnic de Executie, Detalii de Executie, Caiete de Sarcini, asistenta tehnica din partea Proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul “ Extindere retea de canalizare menajera si extindere statie de epurare in sat Dragalina, com. Dragalina, jud. Calarasi“ 16.02.23
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Reabilitare, extindere retea de apa potabila, reabilitare statie tratare apa, contorizare in sat Dragalina si construire foraj apa in sat Constantin Brancoveanu, Comuna Dragalina, judetul Calarasi“ 27.02.23
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului "MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 211D TRONSON CUZA VODA - STEFAN VODA - DN21, JUDETUL CALARASI" 26.01.23
Servicii de tiparire si distributie - 5 loturi - PDP1 - runda finala 31.01.24
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului “Reabilitarea/modernizarea/extinderea infrastructurii de fluide medicale si a infrastructurii electrice necesare fluidelor medicale si instalarea de sisteme de detectare, alarmare incendii, cu acoperire totala si detectare semnalizare si alarmare in cazul depasiri  
Contract de proiectare si executie lucrari „Restaurarea și renaturarea zonei de bifurcație a brațului Bala pentru asigurarea condițiilor de navigație și de protecție a mediului pe Dunăre” 10.03.25
Contract de proiectare si executie lucrari "Restaurarea şi renaturarea zonei de bifurcaţie a braţului Bala pentru asigurarea condiţiilor de navigaţie şi de protecţie a mediului pe Dunăre" 10.03.25
Containere cu scop de birouri 29.08.22
Contract de proiectare si executie lucrari "Restaurarea şi renaturarea zonei de bifurcaţie a braţului Bala pentru asigurarea condiţiilor de navigaţie şi de protecţie a mediului pe Dunăre" 05.08.24
Contract de proiectare si executie lucrari „Restaurarea și renaturarea zonei de bifurcație a brațului Bala pentru asigurarea condițiilor de navigație și de protecție a mediului pe Dunăre” 04.09.24