Achiziţie echipamente de protectie medicala, substante necesare pentru decontaminare/biocide, reactivi si teste diagnostic SARS-COV-2 în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 la Spitalul Judetean de Urgenta "Dr.Pompei Samarian" Calarasi finanţat prin POIM 2014-2020"conform caiet de sarcini atasat in SEAP
Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari...
Achiziţie echipamente de protectie medicala, substante necesare pentru decontaminare/biocide, reactivi si teste diagnostic SARS-COV-2 în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 la Spitalul Judetean de Urgenta "Dr.Pompei Samarian" Calarasi finanţat prin POIM 2014-2020"conform caiet de sarcini atasat in SEAP
Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat operatorii economici sa beneficieze de cele 10 zile prevazute de Legea nr. 98/2016.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării din fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Data maxima pana la care va opera clauza suspensiva este 31.12.2021. In situatia in care conditia alocarii fondurilor necesare nu este indeplinita, autoritatea contractanta va anula procedura de atribuire . Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării"