1. În cadrul SNN SA, compartimentele IT de la nivelul fiecărei entităţi (Sediul Central, CNE Cernavodă şi FCN Piteşti) au drept sarcină asigurarea dezvoltării, întreţinerii, exploatării şi securităţii sistemelor IT, facilitând astfel îndeplinirea obiectivelor generale ale organizaţiei.
Sistemul informatic din cadrul SNN reprezintă suportul pentru activitatea derulată de toate compartimentele din structura companiei, extins...
1. În cadrul SNN SA, compartimentele IT de la nivelul fiecărei entităţi (Sediul Central, CNE Cernavodă şi FCN Piteşti) au drept sarcină asigurarea dezvoltării, întreţinerii, exploatării şi securităţii sistemelor IT, facilitând astfel îndeplinirea obiectivelor generale ale organizaţiei.
Sistemul informatic din cadrul SNN reprezintă suportul pentru activitatea derulată de toate compartimentele din structura companiei, extins asupra majorităţii activitaţilor tehnice, economico-financiar şi administrative în general, sistem ce asigură o mare parte din modul de lucru de zi cu zi a majorităţii personalului companiei.
În contextul dezvoltării infrastructurilor informatice proprii, SNN a facut eforturi deosebite pentru asigurarea conditiilor tehnice de lucru la birou precum si la la distanta pentru angajatii sai. Pentru a atinge obiectivele stabilite si a asigura continuitatea activitatilor companiei prin implicarea in diverse proiecte de dezvoltare ce implica si cresterea numarului personalului, este necesară achizitionarea de echipamente tehnica de calcul de tip laptop si accesorii pentru lucru la distanta si birou.
Achiziţia produselor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini este parte componentă a obiectivului general: Accelerarea ritmului de Digitalizare a proceselor si fluxurilor de lucru in vederea debirocratizarii si eficientizarii costurilor/ Cresterea experientei digitale - “Digital workplace".
Ca etapă a realizării obiectivului general menţionat anterior, obiectivul specific la care contribuie furnizarea soluţiei solicitate, prin realizarea acestuia, este: "Asigurarea disponibilitatii infrastructurii IT".
Obiectul achiziţiei constă din furnizarea următoarelor produse:
- echipamente tehnica de calcul tip laptop si accesorii - tip 1: 90 bucati
- echipamente tehnica de calcul tip laptop si accesorii - tip 2: 20 bucati
- echipament tehnica de calcul tip laptop si accesorii - tip 3: 1 bucata
Principalele caracteristici ale echipamentelor pe fiecare tip in parte:
Tip 1
- categorie: Bussiness;
- display: Diagonala 15.6" Format: Full HD
- procesor: Familie: Intel® Core™ i5 12 th gen., pana la 4.40 GHz, 10 Core (3.3GHz, up to 4.4GHz, 12MB)
- memorie: Capacitate: instalata minim 1x16 GB, Tip memorie: DDR4
- stocare: Solid State Disk: Capacitate: 512 GB, Form factor: M.2, Interfata: PCIe
Tip 2
- categorie: Bussiness;
- display: Diagonala 14" Format: Full HD
- procesor: Familie: Intel® Core™ i7 12 th gen., Numar nuclee: 10, Frecventa min: 4.7 GHz
- memorie: Capacitate: instalata minim 1x16 GB, Tip memorie: DDR4
- stocare: Solid State Disk: Capacitate: 512 GB, Form factor: M.2, Interfata: PCIe
Tip 3
- categorie: Bussiness;
- display: Diagonala 15.6" Format: 16X10, Rezolutie 4K, 100% RGB
- procesor: Familie: Intel® Core™ minim i9 13th gen.
- memorie: Capacitate: instalata minim 32 GB, Tip memorie: DDR4
- stocare: Solid State Disk: Capacitate: 1 TB, Form factor: M.2, Interfata: PCIe
- video: Dedicat minim 8 GB
Restul cerintelor pentru fiecare tip de echipamente se regasesc in Caietul de Sarcini atasat prezentului anunt.
Ofertantii vor indica part number producator pentru produsul ofertat.
Propunerile financiare se vor întocmi pentru MINIM componentele si specificaţiile de mai sus. Contractul va fi atribuit candidatului/ofertantului care va oferi preţul cel mai scăzut, dintre candidaturile eligibile si ramase in competiţie.
Orice ofertă prezentată care se abate de la prevederile Caietului de sarcini va fi luată în considerare numai în măsura în care Propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ egal sau superior cerinţelor minime din Caietul de sarcini. Oferta ce conţine caracteristici ale produselor inferioare celor prevăzute în Caietul de sarcini va fi considerată neconformă şi va fi respinsă.
Cerinte performanta energetica:
- Toate produsele trebuie sa respecte cele mai recente standarde ENERGY STAR in materie de performanta energetica
Termenul de garanţie comercială şi tehnică va fi de minim 36 luni, de tip ONSITE pentru "echipamente tehnică de calcul tip laptop si accesorii - tip 1", tip 2 si tip 3, confirmata de producator sau reprezentantele acestuia in Romania (se va atasasa propunerii tehnice).
Livrările se vor efectua pana la maxim: 40 de zile de la semnarea contractului.
Alte informatii se regasesc in Caietul de Sarcini atasat prezentului anunt.