Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Achiziţie echipamente şi dotări medicale în cadrul proiectului "Înfiinţare şi dotare ambulatoriu în cadrul secţiei externe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin, situat în Oraşul Vânju Mare", lotizat după cum urmează:
Lotul 1 – Echipamente radiologie şi radioscopie - 3.151.997,51 lei (fără TVA) ;
Lotul 2 – Ecografe - 1.286.740,00 l...
Autoritatea contractantă intentioneaza sa atribuie contractul cu obiectul Achiziţie echipamente şi dotări medicale în cadrul proiectului "Înfiinţare şi dotare ambulatoriu în cadrul secţiei externe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Drobeta Turnu Severin, situat în Oraşul Vânju Mare", lotizat după cum urmează:
Lotul 1 – Echipamente radiologie şi radioscopie - 3.151.997,51 lei (fără TVA) ;
Lotul 2 – Ecografe - 1.286.740,00 lei (fără TVA) ;
Lotul 3 – Echipamente cardiologie - 132.237,28 lei (fără TVA) ;
Lotul 4 – Echipamente şi dispozitive medicale de uz general - 98.717,70 lei (fără TVA) ;
Lotul 5 – Echipamente obstetrică-ginecologie - 11.184,74 lei (fără TVA) ;
Lotul 6 – Echipamente chirurgie - 118.429,57 lei (fără TVA) ;
Lotul 7 – Monitoare medicale - 83.143,20 lei (fără TVA).
Durata contractului: durata de livrare este de maxim 3 luni.
1. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
2. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde, in mod clar si complet, tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.