Feedback
I.D.: 103610502

Achiziţie echipamente şi dispozitive electronice(imprimante multifunctionale) în cadrul proiectului “Asigurarea participarii la un proces educational de calitate, modern si incluziv prin dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din Comuna Mihaileni, Judetul Botosani"

Data publicarii
03.10.24
Coduri CPV
30232110-8 30216110-0
Termenul limita pentru depunere:
15.10.24
Pretul estimativ:
87.000,00 RON - 87.000,00 RON
Documente participare:
  1. 3. Sectiunea-II-Caietul de sarcini-IT Mihaileni_s.pdf
  2. 2. Sectiunea-I-Instructiuni-catre-ofertanti-MIHAILENI 2_s.pdf
  3. 4. Sectiunea-III-Model-Contract-achizitie_s.pdf
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie echipamente şi dispozitive electronice în cadrul proiectului “Asigurarea participarii la un proces educational de calitate, modern si incluziv prin dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din Comuna Mihaileni, Judetul Botosani în baza contractului de finanţare nr. 2321 DOT/2023, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini: IMPRIMANTĂ MULTIFUNCŢIONALĂ ŞI SCANNER DOCUMEN...
Achiziţie echipamente şi dispozitive electronice în cadrul proiectului “Asigurarea participarii la un proces educational de calitate, modern si incluziv prin dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din Comuna Mihaileni, Judetul Botosani în baza contractului de finanţare nr. 2321 DOT/2023, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini: IMPRIMANTĂ MULTIFUNCŢIONALĂ ŞI SCANNER DOCUMENTE PORTABIL total 87.000 scanner documente portabil 21 buc x 1000 21000 imprimantă multifuncţională 22 buc x 3000 66000 Ofertele trebuie să se încadreze în valoarea estimata a fiecarui tip de echipament. Atentie! În cazul în care preţul fără TVA inclus în propunerea financiară depăşeşte valoarea estimată cost per echipament, oferta va fi declarata neconforma. Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări: 6 zile Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu