Feedback
I.D.: 67112552

ACHIZIŢIE ECHIPAMENT IT ŞI SOFTWARE AFERENT PENTRU PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE ŞI OPERAREA ACESTUIA, INCLUSIV ASIGURAREA SECURITĂŢII, PRECUM ŞI LICENŢE SOFTWARE NECESARE PLATFORMEI ELECTRONICE PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE (PEAPC)" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753

Data publicarii
15.03.22 Exista 973.337 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233140-4 32422000-7 32570000-9 48214000-1 48821000-9
Termenul limita pentru depunere:
25.03.22
 
 
Documente participare:
  1. Anexa - Anunt de Consultare a Pietei .xlsx
  2. Anunt Consultare Piata .pdf
  3. CAIET DE SARCIN1-ONAC-HWITSW002.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACHIZIŢIE ECHIPAMENT IT ŞI SOFTWARE AFERENT PENTRU PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE ŞI OPERAREA ACESTUIA, INCLUSIV ASIGURAREA SECURITĂŢII, PRECUM ŞI LICENŢE SOFTWARE NECESARE PLATFORMEI ELECTRONICE PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE (PEAPC)" Proiect "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753  Prin procesul ...
ACHIZIŢIE ECHIPAMENT IT ŞI SOFTWARE AFERENT PENTRU PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE ŞI OPERAREA ACESTUIA, INCLUSIV ASIGURAREA SECURITĂŢII, PRECUM ŞI LICENŢE SOFTWARE NECESARE PLATFORMEI ELECTRONICE PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE (PEAPC)" Proiect "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753  Prin procesul de consultare a pieţei se urmăreşte obţinerea unor informaţii reale şi actuale de la operatorii economici de pe piaţa de profil, necesare O.N.A.C. în vederea pregătii, organizării şi desfăşurării procedurii de atribuire, astfel: să cunoască piaţa de profil; să definitiveze specificaţiile tehnice minimale referitoare la echipamentele IT necesare funcţionării platformei electronice de achiziţii publice centralizate; să evalueze capacitatea de funcţionare a produselor solicitate; să estimeze cât mai corect preţul de achiziţie prin cunoaşterea nivelului solicitat pe piaţa de profil; să identifice factori de evaluare necesari/potenţiali; să identifice riscurile aferente achiziţiei.  Procesul de consultare se va derula în două etape astfel cum sunt detaliate prin prezentul anunţ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZIŢIE SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A BAZEI DE DATE LICENŢE-CNA 20.06.22
Servicii de consultanţă în vederea identificării unei soluţii informatice de digitalizare a serviciilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor eligibilă în cadrul PNRR - Componenta 7 – Transformarea digitală. 27.10.23
Servicii de consultanţă în vederea identificării unei soluţii informatice de digitalizare a serviciilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor eligibilă în cadrul PNRR - Componenta 7 – Transformarea digitală 24.10.23
Sistem informatic pentru managementul informaţiilor capabil să asigure interconectarea între Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) şi structurile subordonate acesteia. 04.09.23
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709  
Anunţ de consultare a pieţei referitor la achiziţia centralizată pentru furnizarea de combustibili pentru parcul auto al utilizatorilor benzină şi motorină pe bază de carduri, coduri CPV: 30163100-0, 09132100-4, 09134200-9 16.03.20
Achiziţie centralizată de Servicii de telefonie mobilă (voce şi date) şi servicii de internet mobil 20.06.19
Anunţul privind consultarea pieţei referitor la achiziţia centralizată de Hardware, cod cpv generic 30210000-4 şi anume computere de birou: cod cpv 30213300-8, computere portabile: cod cpv 30213100-6, tablete pc: cod cpv 30213200-7” 15.11.19