Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA COMANESTI 2"
Pentru cantitatile si specificatiile tehnice exacte a se vedea caietul de sarcini atasat.
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 6 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Termen de livrare...
Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA COMANESTI 2"
Pentru cantitatile si specificatiile tehnice exacte a se vedea caietul de sarcini atasat.
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 6 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Termen de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emitere.
Livrarea se va face franco la sediul unitatii contractante ( Şcoala gimnazială din localitatea Comanesti, Judeţul Suceava) de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs.
Termen de garanţie: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 48 luni pentru LOT 1.
Termen de garanţie: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni pentru LOT 2, LOT 3, LOT4.
Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere eficient, rapid, care să poată repara sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de către acesta. În timpul perioadei de garanţie, ofertantul va repara, când
este necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa (nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi). Reparaţiile se vor efectua la sediul beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantul
va înlocui produsul defect, luat spre reparare, cu un produs similar, pentru perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.
Ofertantul are obligaţia de a asigura existenţa în România a unei unităţi service specializat care să fie autorizată pentru: acordarea asistenţei tehnice pe durata Perioadei de garanţie tehnică şi efectuarea operaţiunilor service (intreţinere şi reparaţii) pe durata
Perioadei de garanţie, inclusiv a serviciilor de constatare, transport la unitatea service, reparare şi service mobil.
Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 3 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (6 zile înainte de data - limită stabilită
pentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate invitaţiei de participare, la secţiunea "Documentaţie şi clarificări"