Echipament digital, Mobilier, Mobilier de laborator, Material didactic / pedagogic pentru dotarea Școali gimnaziale Constantin
Morariu si cele doua corpuri de gradinitadin localitatea Patrauti, Județul Suceava. Pentru cantitatile si specificatiile tehnice
exacte a se vedea caietul de sarcini atasat.Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 12 zile
înainte de data limită stabil...
Echipament digital, Mobilier, Mobilier de laborator, Material didactic / pedagogic pentru dotarea Școali gimnaziale Constantin
Morariu si cele doua corpuri de gradinitadin localitatea Patrauti, Județul Suceava. Pentru cantitatile si specificatiile tehnice
exacte a se vedea caietul de sarcini atasat.Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 12 zile
înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.Termen de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la
emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emitere. Livrarea se va face franco la sediul unitatii contractante
( Școala gimnazială Constantin Morariu din localitatea Patrauti, Județul Suceava) de catre furnizor cu mijloacele de transport
proprii corespunzatoare fiecarui produs.Termen de garanție: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia
extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni pentru LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5, LOT 6.Termen de garanție:
minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 48 luni
pentru LOT 7, LOT 8.Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere eficient, rapid, care să poată repara
sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de către acesta. În timpul perioadei de garanţie,
ofertantul va repara, cândeste necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa
(nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi). Reparaţiile se vor efectua la sediul beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate
fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantulva înlocui produsul defect, luat spre reparare, cu un produs similar, pentru
perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.Ofertantul are obligația de a asigura existența
în România a unei unități service specializat care să fie autorizată pentru: acordarea asistenței tehnice pe durata Perioadei
de garanție tehnică și efectuarea operațiunilor service (intreținere și reparații) pe durataPerioadei de garanție, inclusiv
a serviciilor de constatare, transport la unitatea service, reparare și service mobil.Data limită de transmitere a răspunsului
la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 6 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor.În cazul
în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util,
punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (6 zile înainte de data - limită
stabilităpentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura
în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii
economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici
şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate invitaţiei de participare,
la secţiunea „Documentaţie şi clarificări”