Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor articole pentru dotarea salilor de clasa, cancelariei, a laboratoarelor şi a terenului de sport din cadrul
Şcolii Generale cu clasele I-VIII Moldoviţa, comuna Moldoviţa, judeţul Suceava. Comuna Moldoviţa, judeţul Suceava prin semnarea Contractului de finanţare a obţinut finanţare
nerambursabilă din partea Uniunii Europene în vederea implementării proiectului “Moderniza...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor articole pentru dotarea salilor de clasa, cancelariei, a laboratoarelor şi a terenului de sport din cadrul
Şcolii Generale cu clasele I-VIII Moldoviţa, comuna Moldoviţa, judeţul Suceava. Comuna Moldoviţa, judeţul Suceava prin semnarea Contractului de finanţare a obţinut finanţare
nerambursabilă din partea Uniunii Europene în vederea implementării proiectului “Modernizare/reabilitare Scoala Generala cu clasele 1-VIlI Moldovita, comuna Moldovita, judetul Suceava cod SMIS 121009, în cadrul Programului Operaţional Regional 2014–2020, AXA PRIORITARA 10 1MBUNATATIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE, PRIORITATE DE INVESTITII 10.1 INVESTITIILE IN EDUCATIE, ŞI FORMARE, INCLUSIV IN FORMARE PROFESIONALA, PENTRU DOBANDIREA DE COMPETENTE I INVATARE PE TOT PARCURSUL VIETII PRIN DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURILOR DE EDUCATIE I FORMARE,
OBIECTIV SPECIFIC 10.1 CRETEREA GRADULUI DE PARTICIPARE LA NIVELUL EDUCATIEI TIMPURII ŞI INVATAMANTULUI OBLIGATORIU, IN SPECIAL PENTRU COPII CU RISC CRESCUT DE PARASIRE TIMPURIE
A SISTEMULUI APEL DEDICAT INVATAMANTULUI OBLIGATORIU. Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea calităţii infrastructurii de educaţie şi a dotării Şcolii generale cu clasele I-VIII Moldoviţa, comuna Moldoviţa, precum şi creşterea calităţii procesului educaţional şi a accesului Ia educaţie obligatorie. Prin intermediul acestui proiect se doreşte rezolvarea uneia dintre cele mai acute probleme cu care se confruntă învăţământul din Moldoviţa şi anume insuficienţa unităţilor de învăţământ dotate Ia standarde moderne care să asigure accesul Ia un proces educaţional de calitate.
Furnizarea produselor se va face etapizat, in paralel si corelaţie cu stadiul execuţiei lucrarilor. Autoritatea Contractantă recurge la atribuirea pe loturi, după cum urmează: Lot 1 – Dotări laboratoare şcolare; Lot 2 – Echipamente şi dotări sportive; Lot 3 – Dotări PSI. Solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificare/Intrebari/comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile. Raspunsurile la acestea vor fi publicate de catre Autoritatea Contractanta în SEAP la Sectiunea " Solicitare de clarificare/Intrebari/comunicarI" si la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat in termen de 3 zile de la termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161 din Legea 98/2016.