Feedback
I.D.: 82247286

Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"

Data publicarii
19.05.23 Exista 115.335 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39160000-1 39110000-6 39120000-9 39130000-2 44423200-3 44115811-7 39515100-6
Termenul limita pentru depunere:
06.06.23
Pretul estimativ:
411.958,41 RON - 411.958,41 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.05.23 Publicat la 31.05.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul Contractului îl reprezintă furnizarea dotărilor pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna'' cod SMIS 120259 conform solicitărilor din Caietul de sarcini atasat. LOT III – Dotări mobilier şcolar 1 Tablă şcoala verde buc. 22 2 Birou- Catedră buc. 20 3 Bancă modulară buc.488 4 Masă laborator fizică/chimie buc. 8 5 Masa sală profesor...
Obiectul Contractului îl reprezintă furnizarea dotărilor pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna'' cod SMIS 120259 conform solicitărilor din Caietul de sarcini atasat. LOT III – Dotări mobilier şcolar 1 Tablă şcoala verde buc. 22 2 Birou- Catedră buc. 20 3 Bancă modulară buc.488 4 Masă laborator fizică/chimie buc. 8 5 Masa sală profesorală buc. 2 6 Masă sală de mese buc. 4 7 Masa sală de mese- reglabilă pe înălţime buc. 2 8 Canapea buc. 1 9 Scaun cu spătar buc. 550 10 Scaun cu spătar tapiţat buc. 80 11 Scaun birou buc.5 12 Dulap modular cu uşi-nivel primar buc. 40 13 Dulap modular cu uşi-nivel gimnazial buc. 18 14 Dulap buc. 16 15 Dulap modular fără uşi buc.2 16 Dulap metalic buc.1 17 Biblioraft cu uşi inferioare şi poliţe buc.3 18 Scară metalică buc.1 19 Cablu pentru desfundat canalizarea buc.1 20 Cuier buc.54 21 Masă calculator buc.42 22 Set coşuri colectare selectivă buc.13 LOT IV – Perdele şi accesorii 1 Jaluzele verticale 1buc (2500mm/2500mm) 2 Şină perdea (m) 500 m 3 Perdea /Draperie (mp) 1.000mp/1.000mp AC va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare pana în a 5-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Clauza suspensiva: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei procedure înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire,indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna" 05.07.23
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna" 05.07.23
Servicii de Proiectare faza PT, DE, PAC, verificare tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii REABILITARE STRAZI SI DRUMURI IN COMUNA SIBOT, JUDEŢUL ALBA  
Servicii de proiectare faza PT, DE, PAC, verificarea tehnica a proiectarii, asigurare asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor şi să execute lucrările la obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI EXTINDERE SCOALA GENERALA CIMPENI" " din cadrul proiectului "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII POPULATIEI DIN ORASUL CAMPENI" – cod SMIS 123734"  
Echipamente medicale pentru dotarea laboratorului de microbiologie 20.08.24
Echipamente medicale pentru dotarea laboratorului de microbiologie 20.08.24
Achizitia publica de lucrari pentru LOT 1 Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Extindere retea de apa potabila cu bransamente in localitatile Sard, Ighiu, Telna, comuna Ighiu, judetul Alba" si LOT 2 Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Extindere retea de canalizare menajera in Comuna Ighiu, judetul Alba" 10.01.24
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea şi punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen Gabriel nr. 1, Judeţul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098 01.07.24
Servicii de proiectare și asistență tehnică pentru elaborarea documentației tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea și punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen Gabriel nr. 1, Județul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098 01.07.24
Servicii de proiectare și asistență tehnică pentru elaborarea documentației tehnico-economice pentru consolidarea, restaurarea și punerea în valoare a Bibliotecii Batthyaneum (fosta mănăstire a trinitarienilor), Municipiul Alba Iulia, Strada Bethlen Gabriel nr. 1, Județul Alba, cod LMI: AB-II-M-A-00098 01.07.24