Feedback
I.D.: 58875850

Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna"

Data publicarii
17.06.21 Exista 130.839 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
15.07.21
Pretul estimativ:
154.341,20 RON - 154.341,20 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. LOT I - DOTARI MEDICALE.pdf
  3. LOT II- ELECTRICE ELECTRONICE SI ELECTROCASNICE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Primăria oraşului Zlatna a obţinut finanţare prin POR pentru reabilitarea şi dotarea clădirii situată în Zlatna, str.Calea Moţilor, nr.12, care va avea funcţiunea de centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice.Obiectivul general al proiectului este reprezentat de creşterea gradului de acoperire cu servicii sociale pe raza oraşului Zlatna, prin reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea infrastructurii în ...
1. Primăria oraşului Zlatna a obţinut finanţare prin POR pentru reabilitarea şi dotarea clădirii situată în Zlatna, str.Calea Moţilor, nr.12, care va avea funcţiunea de centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice.Obiectivul general al proiectului este reprezentat de creşterea gradului de acoperire cu servicii sociale pe raza oraşului Zlatna, prin reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea infrastructurii în vederea înfiinţării de noi centre sociale.2. AC va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în termen de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.Ofertanţii pot solicita clarificări cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 3. Asocierea:Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant, individual sau in comun cu alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite in scopul participarii la procedura de atribuire, in conditiile prevazute de art.53 din Legea nr.98/2016.In cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala, precum si cea privind situatia economica si financiara, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, iar AC solicita ca acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica.AC poate solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire:Ofertantul economic va completa in mod corespunzator DUAE, partea II "Informatii referitoare la operatorul economic", sectiunea A "Informatii privind operatorul economic".Toti membrii asocierii au obligatia de a completa DUAE cu toate informatiile solicitate de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire.Ofertantii vor prezenta Formularul 1"Acord de asociere" din Sect – Formulare, daca este cazul. Acesta va fi prezentat intr-un singur exemplar si va fi semnat si stampilat, in cazul unei asocieri, de reprezentatul legal al fiecarui ofertant asociat (in conformitate cu modelul pus la dispozitie). Acordul de asociere va fi depus prin mijloace electronice impreuna cu oferta si DUAE, fiind semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. 4. Susţinerea:Capacitatea tehnică şi/sau profesională a operatorului economic susţinută în conformitate cu art.182 din Legea nr.98/2016.Modalitatea de indeplinire: DUAE completat de ofertant în care va include şi informaţiile cu privire la existenţa unei susţineri de terţă parte, precum şi celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE.Terţul susţinător va completa DUAE cu informaţii privind nivelul lor de experienţă, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzător susţinerii acordate. Odată cu depunerea DUAE se prezintă angajamentul terţului susţinător(model orientativ Formularul nr.2) împreună cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de către terţul susţinător, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia.Prin angajamentul ferm, terţul confirmă, faptul că va sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligaţiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activităţi pentru care a acordat susţinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice şi profesionale pe care le va pune la dispoziţie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru).Totodată, prin angajamentul ferm, terţul se va angaja că va răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achiziţie publică.Răspunderea solidară a terţului susţinător se va angaja sub condiţia neîndeplinirii de către acesta a obligaţiilor de susţinere asumate prin angajament.După caz, odată cu depunerea DUAE, se prezintă pe lângă angajamentul terţului susţinator (impreună cu documente anexe la angajament, transmise acestora de către terţul sustinator, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia şi acordul de subcontractare reprezintă, în acelaşi timp, şi angajamentul ferm.AC va lua în considerare această susţinere, ca probă a îndeplinirii criteriilor minime impuse în cadrul documentaţiei de atribuire dacă sunt îndeplinite în mod cumulativ următoarele condiţii:a) terţul susţinător pot dovedi că deţin resursele invocate ca element de susţinere a ofertantului;b) ofertantul poate demonstra că va dispune de resursele entităţilor ce acordă susţinerea, necesare pentru realizarea contractului, în cazul în care terţul susţinător nu este declarat subcontractant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", LOT 1 – Componenta A "Centrul cultural multifunctional Zlatna", LOT 2 – Componenta B "Reabilitare strada Valea Morilor, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza PT+DE+DTAC, asistenţă tehnică şi verificarea tehnică pe specialităţi a proiectului pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor B2, S9, 9, 10, 25 din oraşul Zlatna"  
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 31.08.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 16.08.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 16.08.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 15.07.21
Achiziţie dotări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare clădire centre sociale fără cazare pentru persoane vârstnice, Oraş Zlatna" 28.02.22
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocului nr. 12, Zlatna"  
"Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii aministrative-servicii sociale în oraş Zlatna, judeţ Alba"  
Achiziţie Furnizare şi montaj sisteme panouri fotovoltaice în cadrul proiectului ,,Dezvoltare Locală Integrată in Oraşul Zlatna"