Feedback
I.D.: 48735388

Achiziţie dotări Liceul Corneliu Medrea Zlatna

Data publicarii
07.08.20 Exista 159.609 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39160000-1
Pretul estimativ:
181.542,70 RON - 181.542,70 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
I. Listă dotări necesare a fi furnizate: 1.Catedra cu chiuvetă - 2 buc 2. Scaune laborator Fizica - 32 buc 3. Scaun laborator Chimie - 32 buc 4. Bec de gaz - Arzator Bunsen - 2 buc 5. Masă şcolara individuală+scaun - 240 buc 6. Catedră Şcolară - 6 buc 7. Scaun Catedră - 6 buc 8. Cuier pentru săli clasă - 16 buc 9. Cuier birou - 4 buc 10. Cuier cu picior - 5 buc 11. Flipchart - 4 buc 12. Panou de pluta - 4 buc 13. Avizier pl...
I. Listă dotări necesare a fi furnizate: 1.Catedra cu chiuvetă - 2 buc 2. Scaune laborator Fizica - 32 buc 3. Scaun laborator Chimie - 32 buc 4. Bec de gaz - Arzator Bunsen - 2 buc 5. Masă şcolara individuală+scaun - 240 buc 6. Catedră Şcolară - 6 buc 7. Scaun Catedră - 6 buc 8. Cuier pentru săli clasă - 16 buc 9. Cuier birou - 4 buc 10. Cuier cu picior - 5 buc 11. Flipchart - 4 buc 12. Panou de pluta - 4 buc 13. Avizier pluta - 4 buc 14. Masă laborator chimie - 8 buc 15. Masă laborator fizică - 16 buc 16. Tabla de scris - 7 buc 17. Tabla inteligenta - 7 buc Specificaţiile tehnice pentru fiecare produs se regăsesc în fişele tehnice care sunt anexe la prezentul caiet de sarcini. II. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în termen de 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Ofertanţii pot solicita clarificări cu 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. III. Asocierea: Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire in calitate de ofertant, individual sau in comun cu alti operatori economici, inclusiv in forme de asociere temporara constituite in scopul participarii la procedura de atribuire, in conditiile prevazute de art. 53 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care mai multi operatori economici participa in comun la procedura de atribuire, indeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnica si profesionala, precum si cea privind situatia economica si financiara, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractanta solicita ca acestia sa raspunda in mod solidar pentru executarea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta poate solicita operatorilor economici participanti in comun la procedura de atribuire a caror oferta a fost desemnata castigatoare sa adopte sau sa constituie o anumita forma juridica in masura in care este necesar pentru executarea in mod corespunzator a contractului de achizitie publica. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul economic va completa in mod corespunzator DUAE, partea II "Informatii referitoare la operatorul economic", sectiunea A "Informatii privind operatorul economic". Toti membrii asocierii au obligatia de a completa DUAE cu toate informatiile solicitate de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire. Ofertantii vor prezenta Formularul 1 "Acord de asociere" din Sectiunea – Formulare, daca este cazul. Acesta va fi prezentat intr-un singur exemplar si va fi semnat si stampilat, in cazul unei asocieri, de reprezentatul legal al fiecarui ofertant asociat (in conformitate cu modelul pus la dispozitie). Acordul de asociere va fi depus prin mijloace electronice impreuna cu oferta si DUAE, fiind semnat cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat in conditiile legii. IV. Capacitatea tehnică şi/sau profesională a operatorului economic susţinută în conformitate cu art. 182 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea de indeplinire: DUAE completat de ofertant în care va include şi informaţiile cu privire la existenţa unei susţineri de terţă parte, precum şi celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE. Terţul/terţii susţinători vor completa DUAE cu informaţii privind nivelul lor de experienţă, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzător susţinerii acordate. Odată cu depunerea DUAE se prezintă angajamentul terţului susţinător (model orientativ Formularul nr. 2) împreună cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora. Prin angajamentul ferm, terţul/terţii confirmă, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligaţiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activităţi pentru care a acordat susţinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice şi profesionale pe care le va pune la dispoziţie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru).Totodată, prin angajamentul ferm, terţul/terţii se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achiziţie publică. Răspunderea solidară a terţului/terţilor susţinător/susţinători se va angaja sub condiţia neîndeplinirii de către acesta/aceştia a obligaţiilor de susţinere asumate prin angajament.După caz, odată cu depunerea DUAE, se prezintă pe lângă angajamentul terţului susţinator (impreună cu documente anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora) şi acordul de asociere. Subcontractanţii pe a căror capacităţi ofertantul/candidatul se bazează pentru demonstrarea îndeplinirii anumitor criterii de calificare şi selecţie sunt consideraţi şi terţi susţinători, caz în care acordul de subcontractare reprezintă, în acelaşi timp, şi angajamentul ferm. Autoritatea contractantă va lua în considerare această susţinere, ca probă a îndeplinirii criteriilor minime impuse în cadrul documentaţiei de atribuire dacă sunt îndeplinite în mod cumulativ următoarele condiţii: a) terţul/terţii susţinător(i) pot dovedi că deţin resursele invocate ca element de susţinere a ofertantului/candidatului; b) ofertantul/candidatul poate demonstra că va dispune efectiv de resursele entităţilor ce acordă susţinerea, necesare pentru realizarea contractului, în cazul în care terţul susţinător nu este declarat subcontractant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza PT+DE+DTAC, asistenţă tehnică şi verificarea tehnică pe specialităţi a proiectului pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor B2, S9, 9, 10, 25 din oraşul Zlatna"  
Achiziţie servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", LOT 1 – Componenta A "Centrul cultural multifunctional Zlatna", LOT 2 – Componenta B "Reabilitare strada Valea Morilor, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Servicii elaborare documentaţii tehnice aferente obiectivului de investiţii pentru obiectivul de investiţii "Dezvoltarea Infrastructurii turistice în Oraşul Zlatna – Amenajarea domeniului schiabil, judeţul Alba''  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta A "Centrul Cultural Multifuncţional, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice faza DALI aferente obiectivului de investiţii “Reabilitare şi modernizare variantă ocolitoare DC78"  
Contract executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare clădire Spital oraş Zlatna"  
Contract executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare clădire Spital oraş Zlatna"  
Achiziţie şi montaj Ascensor persoane şi Montcharge "Reabilitare şi modernizare clădire Spital Oraş Zlatna"