Achiziţie dotări Incubator de afaceri - mobilier, echipamente informatice, birotică - pentru proiectul "Dezvoltare antreprenorială prin înfiinţare Incubator de afaceri Făgăraş" SMIS – 122962, pe 3 (două) loturi distincte, astfel:
- Lot 1 – Achiziţie mobilier
- Lot 2 – Achiziţie echipamente informatice, birotică
- Lot 3 – Achiziţie aparat aer condiţionat şi frigider
Valoarea estimată totală este: 396.706,20 lei fără TVA, ...
Achiziţie dotări Incubator de afaceri - mobilier, echipamente informatice, birotică - pentru proiectul "Dezvoltare antreprenorială prin înfiinţare Incubator de afaceri Făgăraş" SMIS – 122962, pe 3 (două) loturi distincte, astfel:
- Lot 1 – Achiziţie mobilier
- Lot 2 – Achiziţie echipamente informatice, birotică
- Lot 3 – Achiziţie aparat aer condiţionat şi frigider
Valoarea estimată totală este: 396.706,20 lei fără TVA, din care:
- Lot 1 – Achiziţie mobilier
Valoare estimata – 303.022,77 lei fără TVA
- Lot 2 – Achiziţie echipamente informatice, birotică
Valoare estimata – 84.555,70 lei fără TVA
- Lot 3 - Achiziţie aparat aer condiţionat şi frigider
Valoare estimata – 9.127,73 lei fără TVA
Durata de livrare, montare şi punere în funcţiune este de 45 zile de la data semnării contractului de achiziţie pentru Lotul 1, Lotul 2 şi Lotul 3.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătură cu documentaţia de atribuire este de 12 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, răspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări va fi transmis cu cel puţin 6 zile, înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.