2. Achiziţie dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare şi valorificare `Şcoala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu", Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 2,
Achiziţie dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare şi valorificare `Şcoala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu", Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 2...
2. Achiziţie dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare şi valorificare `Şcoala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu", Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 2,
Achiziţie dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare şi valorificare `Şcoala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu", Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 2 - Echipamente curăţenie
1 ASPIRATOR CURATARE SPALARE - 1 BUC;
2 ASPIRATOR - 1 BUC;
Termenul de livrare este de maxim 20 zile. Un produs este considerat livrat când toate activităţile în cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este montat/instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea contractantă.
Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractantă pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune, fără a necesita achiziţii auxiliare din partea achizitorului.
Contractantul va ambala şi eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deterioarare în timpul transportului acestora către destinaţia stabilită..
1. Achiziţie dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare şi valorificare `Şcoala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu", Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 1,
Achiziţie dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare şi valorificare `Şcoala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu", Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 1- (compus din Echipamente I.T., sistem sonorizare şi softuri).
Termenul de livrare este de maxim 20 zile. Un produs este considerat livrat când toate activităţile în cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este montat/instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea contractantă.
Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea contractantă pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune, fără a necesita achiziţii auxiliare din partea achizitorului.
Contractantul va ambala şi eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deterioarare în timpul transportului acestora către destinaţia stabilită..