Feedback
I.D.: 42685758

Achiziţie dispozitiv de legat documente - Primăria Comunei Vulturu, Judeţul Vrancea

Data publicarii
10.05.19 Exista 85.496 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30191100-5
Pretul estimativ:
500,00 RON - 500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia unui dipozitiv de legat documente şi/sau dosare cu sfoară necesar a fi utilizat în domeniul gestionării, respectiv îndosarierii documentelor de arhivă de către angajaţii instituţiei, Primăriei comunei Vulturu. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsUL astfel încât acestea să ajungă în bună stare la destinaţia finală, să fie asigurată integritatea cantitativă şi calitativă a acestuia pe perioada transportului ş...
Achiziţia unui dipozitiv de legat documente şi/sau dosare cu sfoară necesar a fi utilizat în domeniul gestionării, respectiv îndosarierii documentelor de arhivă de către angajaţii instituţiei, Primăriei comunei Vulturu. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsUL astfel încât acestea să ajungă în bună stare la destinaţia finală, să fie asigurată integritatea cantitativă şi calitativă a acestuia pe perioada transportului şi depozitării. Ambalajul de transport trebuie să asigure păstrarea integrităţii şi calităţii produsului pe timpul transportului şi depozitării, el trebuie să fie curat, uscat, nedeteriorat. Orice deteriorare a acestuia în timpul transportului va fi suportata de către furnizor. Furnizorul are obligaţia de a ambala produsul astfel încât la o manipulare normală/corectă a acestuia în timpului tansportului să rămână nedeteriorată şi asigurată.Furnizorul va răspunde pentru calitatea produselui livrat, autoritatea contractanta fiind în drept să solicite înlocuirea gratuită daca nu corespunde cerintelor.In cazul in care dupa livrare se constata ca produsul este deterioarat la transport, a suferit modificări de formă, sau conţinut sau prezintă aspect neconform, acesta va fi returnat furnizorului, urmând să fie înlocuit în termen de maxim 48 ore de la sezizare, pe cheltuiala exclusivă a acestuia.Recepţia cantitativă-calitativă se va face în momentul livrării, la sediul autorităţii contractante, în prezenţa unui delegat al furnizorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu