Feedback
I.D.: 76598177

Achiziţie de vestoane, pantaloni şi fuste (uniforma de reprezentare) în baza unui acord-cadru

Data publicarii
18.12.22 Exista 251.707 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35811300-5
Termenul limita pentru depunere:
23.01.23
Pretul estimativ:
5.513.500,00 RON - 19.065.500,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini - achizitie STOFE - blurat.pdf
  2. Formular de propunere tehnica.doc
  3. Formulare Acord cadru 2022.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţia de vestoane, pantaloni şi fuste pentru echiparea absolvenţilor promoţiilor 2023 - 2025, precum şi pentru echiparea cadrelor militare din Jandarmeria Română. Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări/informaţii suplimentare până în a 18-a zi înainte de termenul de limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi competent, tuturor ...
Obiectul achiziţiei îl constituie achiziţia de vestoane, pantaloni şi fuste pentru echiparea absolvenţilor promoţiilor 2023 - 2025, precum şi pentru echiparea cadrelor militare din Jandarmeria Română. Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări/informaţii suplimentare până în a 18-a zi înainte de termenul de limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi competent, tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţii suplimentare cu 11 zile înainte de termenul de depunere a ofertelor. Acordul-cadru va fi încheiat cu un singur operator economic care face obiectul procedurii de achiziţie, respectiv, ofertantul clasat pe primul loc, pe baza criteriului de atribuire "cel mai bun raport calitate-preţ". Contractele subsecvente nu se vor încheia prin reluarea competiţiei în SEAP. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire /răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu