Proiectul ,,Achiziţie de utilaje în comuna Ipoteşti, judeţul Suceava" propus de Comuna Ipoteşti se înscrie în obiectivele Măsurii M8/6B – Investiţii în infrastructură şi servicii publice pe teritoriul GAL Valea Siretului de Jos, din cadrul SLD 2014-2020 - GAL Valea Siretului de Jos şi corespunde obiectivelor art. 20 al Regulamentului (UE) nr. 1305/2013, alineatul 1, litera b şi contribuie la P6 - Promovarea incluziunii so...
Proiectul ,,Achiziţie de utilaje în comuna Ipoteşti, judeţul Suceava" propus de Comuna Ipoteşti se înscrie în obiectivele Măsurii M8/6B – Investiţii în infrastructură şi servicii publice pe teritoriul GAL Valea Siretului de Jos, din cadrul SLD 2014-2020 - GAL Valea Siretului de Jos şi corespunde obiectivelor art. 20 al Regulamentului (UE) nr. 1305/2013, alineatul 1, litera b şi contribuie la P6 - Promovarea incluziunii sociale, a reducerii sărăciei şi a dezvoltării economice în zonele rurale, Domeniul de Intervenţie 6B – "Încurajarea dezvoltării locale în zonele rurale".
Tema acestei investiţiei vizează modernizarea si dotarea Serviciului public local Salubrizare (conform Organigramei) prin achiziţionarea de către Comuna Ipoteşti a unui tractor cu accesorii compatibile (1 încărcător frontal, 1 lamă de zăpadă si 1 sărăriţă), utilaje ce vor deservi întreaga comunitate.
Valoarea estimata a achizitiei, in conformitate cu Contractul de finantare nr. C1920074X213313509583/03.02.2023, incheiat intre AFIR Romania si Comuna Ipoteşti, este de 306.077,07 lei, din care eligibil – 297.119,32 lei şi neeligibil – 8.957,75 lei. Valoare TVA – 58.154,65 lei.
Durata de execuţie a proiectului este de maxim 12 luni.
Având în vedere prevederile art. 14 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 98/2017, cu respectarea aceluiaşi termen prevăzut la art. 8 alin. (2) din Anexa 1, HG nr.419/2018 si Notificarea ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 – transmisa in data de 30.07.2018, numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor – 4 zile.
Conform prevederilor art. 161 alin. 2 din Legea 98/2016, modificat prin OUG 45 din 24 mai 2018, autoritatea contractanta va transmite răspunsurile la solicitările de clarificări cu 2 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.