Achiziţia, livrarea, instalarea şi punerea în funcţiune - Utilaje şi echipamente specializate pentru pentru serviciile publice din Comuna Prundu
2 LOTURI DUPĂ CUM URMEAZĂ:
Lotul 1 cod CPV 34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala:
a. Incarcator multifunctional cu brat telescopic, 1 bucata;
b. Maturatoare-colectoare, 1 bucata;
c. Plug de zapada, 1 bucata;
Valoarea estimată fără TVA LOT 1: 443.032,50 lei fără ...
Achiziţia, livrarea, instalarea şi punerea în funcţiune - Utilaje şi echipamente specializate pentru pentru serviciile publice din Comuna Prundu
2 LOTURI DUPĂ CUM URMEAZĂ:
Lotul 1 cod CPV 34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala:
a. Incarcator multifunctional cu brat telescopic, 1 bucata;
b. Maturatoare-colectoare, 1 bucata;
c. Plug de zapada, 1 bucata;
Valoarea estimată fără TVA LOT 1: 443.032,50 lei fără TVA
Lotul 2 cod CPV 43262000-7 Utilaje excavatoare:
a. Buldoexcavator, 1 bucata;
b. Accesorii optionale: Ciocan hidraulic, 1 buc.
Valoarea estimată fără TVA LOT 2: 330.642,15 lei fără TVA
Valoarea estimată fără TVA: LOT 1 - 443.032,50 lei fără TVA + LOT 2 – 330.642,15 lei fără TVA = 773.674,65 lei fărăTVA.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarea de clarificari – 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari: 7 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)