Feedback
I.D.: 56036100

Achiziţie de tablete şcolare şi alte echipamente necesare desfăşurării activităţii didactice on-line în municipiul Medias, judeţul Sibiu

Data publicarii
15.04.21 Exista 165.949 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30236000-2
Termenul limita pentru depunere:
20.05.21
Pretul estimativ:
9.972.769,75 RON - 9.972.769,75 RON
Documente participare:
  1. Aviz pozitiv CTE 1633 Achizitie tablete scolare si alte echipamente.pdf
  2. FisaDate_DF1109743.pdf
  3. Anexa 1 la Documentatia de atribuire Achizitie tablete si echipamente IT Lot 1 si 2.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform cu Caietul de Sarcini Obiectul specific la care contribuie furnizarea produselor Obiectivul specific asociat furnizării produselor care fac obiectul contractului este acoperirea necesităţilor în conformitate cu OUG 144/24.08.2020 pentru a combate raspandirea virusului SARS COV-2. Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de tablete cu abonament la internet (24 luni), laptop-uri, camere web videoconferinţă, table...
Conform cu Caietul de Sarcini Obiectul specific la care contribuie furnizarea produselor Obiectivul specific asociat furnizării produselor care fac obiectul contractului este acoperirea necesităţilor în conformitate cu OUG 144/24.08.2020 pentru a combate raspandirea virusului SARS COV-2. Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de tablete cu abonament la internet (24 luni), laptop-uri, camere web videoconferinţă, table interactive şi routere pentru săli de clasă conform OUG 144/24.08.2020 şi Ordin 5487/21.08.2020. Termene pentru depunerea/răspunsului la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 22 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este in a 10-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit în Anunţul de participare. Reguli de comunicare şi transmitere a datelor: Solicitările de clarificări se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Secţiunea "Documentaţie şi Clarificări" cât şi fiecărui operator economic care a solicitat clarificarea, din cadrul anunţului de participare simplificat.. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu