Feedback
I.D.: 93886976

Achiziţie de software informatic dedicat ERP (Enterprise Resource Planning) sau echivalent

Data publicarii
28.02.24 Exista 153.050 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48219300-9
Pretul estimativ:
450.000,00 RON - 450.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de software informatic dedicat ERP (Enterprise Resource Planning) sau echivalent, cu respectarea tutoror cerintelor din Caietul de sarcini. A. Aspecte generale Obiectul contractului este realizarea unui software informatic dedicat ERP sau echivalent stabil şi conform cerinţelor legislative din România care să conţină mai multe module integrate cu scopul de a facilita schimbul de informaţii între ele: ● Modul de g...
Achiziţie de software informatic dedicat ERP (Enterprise Resource Planning) sau echivalent, cu respectarea tutoror cerintelor din Caietul de sarcini. A. Aspecte generale Obiectul contractului este realizarea unui software informatic dedicat ERP sau echivalent stabil şi conform cerinţelor legislative din România care să conţină mai multe module integrate cu scopul de a facilita schimbul de informaţii între ele: ● Modul de gestiune a documentelor ● Modul de contabilitate ● Modul de personal ● Modul de salarizare ● Modul de gestiune a utilizatorilor ● Tablou de bord Managerial Aplicaţia va fi dezvoltată având la bază particularităţile activităţii Exploatare Sistem Zonal Prahova S.A. Toate datele introduse în aplicaţie, indiferent de forma în care sunt agregate şi stocate de aceasta (doar modalităţi de agregare universale, accesibile prin programe dedicate uzuale), respectiv fişiere individuale ori baze de date, sunt proprietatea ESZ Prahova SA, aceasta fiind singura îndreptăţită să le utilizeze în mod legitim sau să confere drept de acces la datele în cauză terţilor în condiţii stipulate în mod expres. Sistemul informatic va răspunde cerinţelor generale exprimate în caietul de sarcini: ● Asigurarea confidenţialităţii şi protecţiei datelor prin înregistrarea utilizatorilor cu diferite nivele de acces la informaţii şi acces pe bază de parolă în aplicaţie ● Înregistrarea operaţiunilor privind gestionarea resurselor financiare, materiale şi umane în cadrul societăţii ● Înregistrarea şi gestiunea informaţiilor financiare, materiale şi umane în cadrul societăţii ● Realizarea de operaţiuni contabile, de patrimoniu şi de resurse umane din cadrul societăţii ● Obţinerea de rapoarte cu privire la activitatea desfăşurată în cadrul societăţii ● Listarea completă a informaţiilor şi rapoartelor necesare cu elementele de identificare în antet sau pe fiecare pagină ○ denumirea entităţii; ○ tipul documentului sau al situaţiei; ○ perioada la care se referă informaţia; ○ datarea şi paginarea rapoartelor; ○ precizarea software-ului informatic şi a versiunii utilizate. ● Exportul documentelor în format care permite prelucrări ulterioare; ● Documentaţie şi instrucţiuni de instalare; ● Interfaţă prietenoasă cu utilizatorul care să cuprindă instrucţiuni şi detalieri în limba română; ● Integrare cu sistemul e-Factura conform cu noile dispoziţii legale OUG 120/2021; ● Respectarea legislaţiei româneşti. Să fie adaptat legislaţiei româneşti contabile şi fiscale şi să nu necesite o intervenţie specială pentru a realiza această compatibilitate; ● Să fie up-gradabil, să suporte extinderea activităţii instituţiei, inclusiv modificarea structurii acesteia; ● Să asigure accesul simultan pentru un număr suficient de mare de utilizatori. Înregistrarea şi prelucrarea datelor se va realiza în conformitate cu OMFP 2634/2015 şi va avea în vedere cerinţele prezente în caietul de sarcini. B. Cerinţe specifice Aplicaţia software trebuie să funcţioneze în concordanţă cu prevederile Legii contabilităţii, a normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii, precum şi a legilor salarizării şi patrimoniului. Arhitectura funcţională a software-lui informatic dedicat ERP sau echivalent se compune din următoarele module: ● Modul de gestiune a documentelor ● Modul de contabilitate ● Modul de personal ● Modul de salarizare ● Modul de gestiune a utilizatorilor ● Tablou de bord managerial ● Modul de monitorizare şi minim cerinţele specificate la fiecare modul în parte în prezentul caiet de sarcini. Soluţia informatică va îndeplini următoarele cerinţe generale: ● Să fie un sistem care să respecte arhitectura 3-tier, astfel: ○ să includă un server de gestiune a bazelor de date relaţionale; ○ să includă un server de aplicaţii; ○ să fie accesibil utilizatorilor prin intermediul unui browser web (ex.: Google Chrome, Mozilla Firefox, etc.); ● Componentele software ale sistemului să fie instalate într-un mediu virtualizat; ● Să ofere suport multi-utilizator în mod concurenţial; ● Să ruleze în cadrul unei reţele LAN şi să poată fi accesat via WAN/web; ● Interfaţa grafică trebuie să respecte prevederile de identitate vizuală ale beneficiarului. Arhitectura hardware va fi pusă la dispoziţie de către Beneficiar. Ca suport pentru rularea sistemului informatic, arhitectura software va avea la bază o platformă de virtualizare. Platforma de virtualizare se va instala pe echipamentul beneficiarului, asigurând suportul pentru rularea unui număr de maşini virtuale. Garanţie /Termen de valabilitate Garanţia - serviciul de garanţie se va presta pentru componentele software ale sistemului informatic, pe o perioadă de minim 12 luni de la data încheierii Procesului-Verbal de recepţie calitativă (acceptanţa) a sistemului informatic (receptia finala). Pentru perioada de garantie furnizorul va pune la dispozitia beneficierului un certificat de garantie. Dreptul de proprietate asupra produselor software livrate, instalate, configurate şi puse în funcţiune va trece de la Furnizor la Beneficiar, la data recepţiei calitative (data procesului verbal de recepţie calitativă). Pe timpul perioadei de garanţie, Furnizorul asigură, fără niciun cost suplimentar pentru Beneficiar: - Garanţia de bună funcţionare, calitatea şi performanţele produselor livrate în conformitate cu specificaţiile producătorului acestora - Suport tehnic de specialitate pentru echipamentele livrate - Efectuarea modificărilor şi asigurarea livrării versiunilor noi (actualizări) ale componentelor sistemului informatic care apar pe durata perioadei de garanţie. - Asigurarea unui serviciu de tip Help-desk pe toată durata perioadei de garanţie. Furnizorul nu va factura către Beneficiar niciunul din costurile aferente îndeplinirii obligaţiilor de asigurare a garanţiei. Sunt exceptate de la condiţiile de asigurare a garanţiei defectele cauzate de manipularea sau exploatarea greşită a produselor de către Beneficiar. Livrare, ambalare, etichetare, transport
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACHIZITIE MODULE PRIVIND DIGITALIZAREA COMPANIEI, COMPATIBILE CU LICENTA SOFTWARE DIN DOTARE 12.04.21
ACHIZITIE AUTOUTILITARA FURGON 21.10.21
ACHIZITIE DE TABLETE SCOLARE SI ALTE ECHIPAMENTE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII DIDACTICE ON-LINE IN COMUNA DRAJNA, JUD. PRAHOVA  
ACHIZITIE AUTOUTILITARE – 3 BUC 07.09.21
Achiziţie materiale de protecţie sanitară şi dezinfectanţi pentru : “Consolidarea capacităţii unităţilor de învăţământ preuniv. de stat in Mun.Campina in în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul SARS-Cov-2", SMIS 145353 LOT1-Achizitie de dezinfectanti LOT2-Achizitie echipamente dezinfectare LOT3-Achizitie materiale pentru curatenie LOT4-Achizitie materiale sanitare  
Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul "Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T. Comuna CHIOJDEANCA, JUDETUL PRAHOVA" 17.10.24
Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul „Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T. Comuna CHIOJDEANCA, JUDETUL PRAHOVA” 17.10.24
Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul "Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T. Comuna COLCEAG, JUDETUL PRAHOVA" 23.07.24
Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul „Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T. Comuna COLCEAG, JUDETUL PRAHOVA” 23.07.24
"Servicii de realizare platforma digitala si dotarea cu echipamente IT pentru proiectul "Asigurarea de sisteme TIC in U.A.T. Comuna SÂNGERU, JUDETUL PRAHOVA" 21.05.24