Feedback
I.D.: 95679201

ACHIZIŢIE DE SERVICII PLATFORMĂ "EMITENT DE ID"

Data publicarii
10.04.24 Exista 671.646 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0
Termenul limita pentru depunere:
10.06.24
Pretul estimativ:
33.244.500,00 RON - 33.244.500,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.04.24 Publicat la 11.04.24 Publicat la 29.04.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestare SERVICII PLATFORMĂ "EMITENT DE ID", valabil 60 de luni începând cu data de 01.11.2024. Scopul prezentei proceduri de atribuire este acela de a achiziţiona o platforma pentru asigurarea serviciilor platforma "Emitent de ID" aşa cum sunt ele definite in cadrul legislaţiei si documentaţiei europene. Realizarea proiectului urmăreşte: - definirea unui instrument eficace de combatere a comerţului ilicit ...
Contract de prestare SERVICII PLATFORMĂ "EMITENT DE ID", valabil 60 de luni începând cu data de 01.11.2024. Scopul prezentei proceduri de atribuire este acela de a achiziţiona o platforma pentru asigurarea serviciilor platforma "Emitent de ID" aşa cum sunt ele definite in cadrul legislaţiei si documentaţiei europene. Realizarea proiectului urmăreşte: - definirea unui instrument eficace de combatere a comerţului ilicit cu produse din tutun - creşterea gradului de eficienta a controlului si a schimbului de date in vederea reducerii comerţului ilicit cu produse din tutun - creşterea nivelului de automatizare, de protecţie si de accesibilitate a datelor Obiectivele cheie sunt: - furnizarea unei soluţii de emitent de ID-uri in conformitate cu legislaţia aplicabila - achiziţionarea sub forma de servicii a unei platforme tehnologice necesara pentru asigurarea serviciile de emitent de ID Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 18. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP: http://sicap-prod.e-licitatie.ro Specificatiile tehnice, si alte informatii se regasesc in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri de achizitie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu