Obiectivul general constă în consolidarea capacităţii instituţionale, implementând măsuri din perspectiva back-office şi front-office pentru serviciile publice furnizate către cetăţeni şi implementarea unor mecanisme şi proceduri standard la nivel local. Componenta de Front-Office, adresată cetăţenilor va avea o interfaţă user-friendly, în care aceştia vor putea înregistra cereri către Municipiul Miercurea Ciuc şi vor pute...
Obiectivul general constă în consolidarea capacităţii instituţionale, implementând măsuri din perspectiva back-office şi front-office pentru serviciile publice furnizate către cetăţeni şi implementarea unor mecanisme şi proceduri standard la nivel local. Componenta de Front-Office, adresată cetăţenilor va avea o interfaţă user-friendly, în care aceştia vor putea înregistra cereri către Municipiul Miercurea Ciuc şi vor putea descărca rezultatul generat de sistemul informatic. Acolo unde este posibil, sistemul va permite urmărirea stadiului rezolvării solicitării emise de cetăţeni. În partea de back-office, utilizatorii, angajaţi ai Municipiului Miercurea Ciuc, vor accesa un sistem de fluxuri de documente. Soluţia integrată va conlucra cu aplicaţiile informatice existente la nivelul primăriei. Soluţia va acoperi funcţionalităţile oferite în mod normal de o activitate la ghişeu (ex: informare, asistenţă, formulare, primire solicitări, completare formulare, primire solicitări şi eliberare documente cu valoare juridică.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor în zile: 20
Răspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la secţiunea "Lista, clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificari adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- În a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor;