3. Servicii de sondarea a opiniei publice in vederea monitorizării campaniei naţionale de informare privind stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare privind perspectiva societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome,
Achiziţionarea de servicii de cercetare sociologică a populaţiei pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, cu scopul de a identifica pe de-o parte rezultatele camp...
3. Servicii de sondarea a opiniei publice in vederea monitorizării campaniei naţionale de informare privind stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare privind perspectiva societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome,
Achiziţionarea de servicii de cercetare sociologică a populaţiei pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, cu scopul de a identifica pe de-o parte rezultatele campaniei naţionale de informare pentru creşterea gradului de sensibilizare a comunităţilor locale, cu privire la problematica violenţei de gen, cu precădere pentru combaterea stereotipurilor de gen şi pentru schimbarea atitudinii în ceea ce priveşte femeile de etnie romă, şi pe de alta parte pentru a populariza rezultatele şi impactului acesteia. Sondajul de opinie se va organiza la nivel naţional pentru populaţia adultă (+18 ani) a României..
2. Campanie natională de informare cu privire la stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare a perspectivei societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome,
Obiectul contractului constă în organizarea campaniei naţionale de informare cu privire la stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare a perspectivei societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome. Activităţile cuprinse în contract:1. Asigurarea unei echipe de 4 experţi pentru realizarea şi implementarea campanii naţionale de informare şi sensibilizare la nivelul comunităţilor locale, cu privire la problematica violenţei de gen, cu precădere pentru combaterea stereotipurilor de gen şi pentru schimbarea atitudinii în ceea ce priveşte femeile de etnie romă - grup tinta 20.000 de persoane (femei de etnie romă, reprezentanţi ai comunităţilor locale ale etniei rome, reprezentanţi ai autorităţilor locale şi profesionisti cu responsabilităţi in ceea ce priveşte abordarea problemelor comunităţii de etnie roma) la nivel naţional.2. Elaborarea şi implementarea campaniei naţionale media (radio şi televiziune) pentru sensibilizarea faţă de discriminarea femeilor rome 3. Organizarea a 4 dezbateri naţionale, axate pe sensibilizarea reprezentanţilor autorităţilor publice care se ocupă de problemele femeilor rome la nivel regional4. Organizarea a 21 de seminarii la nivel judeţean axate pe prevenirea violenţei domestice şi a măsurilor de protecţie pentru femeile rome, noile prevederi legale naţionale din cadrul Convenţiei de la Istanbul.
1. “Campanie Naţională de informare şi sensibilizare a elevilor, studenţilor şi cadrelor didactice cu privire la efectele negative ale stereotipurilor de gen, cu accent pe violenţa bazată pe gen",
Obiectul contractului constă în organizarea campaniei naţionale de informare şi sensibilizare a elevilor, studenţilor şi cadrelor didactice cu privire la efectele negative ale stereotipurilor de gen, cu accent pe violenţa bazată pe gen. Activităţi cuprinse în contract:1. Asigurarea unei echipe de 4 experţi pentru realizarea şi implementarea campaniei de informare şi sensibilizare a 10.000 de elevi, studenţi şi cadrelor didactice cu privire la efectele negative ale stereotipurilor de gen, cu accent pe violenţa bazată pe gen în unităţi şcolare şi universităţi 2. Organizarea a 4 dezbateri naţionale3. Elaborarea materialelor promoţionale.