Feedback
I.D.: 61944253

Achiziţie de servicii in vederea implementării unei campanii naţionale de prevenire a violenţei domestrice şi a violenţei împotriva femeilor în cadrul proiectului: "Sprijin pentru implementarea Convenţiei de la Istanbul în România"

Data publicarii
14.10.21 Exista 665.684 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341400-0 79320000-3 79342200-5
Pretul estimativ:
74.451,26 RON - 74.451,26 RON
1.331.306,09 RON - 1.331.306,09 RON
1.028.994,79 RON - 1.028.994,79 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Servicii de sondarea a opiniei publice in vederea monitorizării campaniei naţionale de informare privind stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare privind perspectiva societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome, Achiziţionarea de servicii de cercetare sociologică a populaţiei pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, cu scopul de a identifica pe de-o parte rezultatele camp...
3. Servicii de sondarea a opiniei publice in vederea monitorizării campaniei naţionale de informare privind stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare privind perspectiva societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome, Achiziţionarea de servicii de cercetare sociologică a populaţiei pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, cu scopul de a identifica pe de-o parte rezultatele campaniei naţionale de informare pentru creşterea gradului de sensibilizare a comunităţilor locale, cu privire la problematica violenţei de gen, cu precădere pentru combaterea stereotipurilor de gen şi pentru schimbarea atitudinii în ceea ce priveşte femeile de etnie romă, şi pe de alta parte pentru a populariza rezultatele şi impactului acesteia. Sondajul de opinie se va organiza la nivel naţional pentru populaţia adultă (+18 ani) a României.. 2. Campanie natională de informare cu privire la stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare a perspectivei societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome, Obiectul contractului constă în organizarea campaniei naţionale de informare cu privire la stereotipurile de gen şi creşterea gradului de conştientizare a perspectivei societăţii româneşti asupra problemelor femeilor rome. Activităţile cuprinse în contract:1. Asigurarea unei echipe de 4 experţi pentru realizarea şi implementarea campanii naţionale de informare şi sensibilizare la nivelul comunităţilor locale, cu privire la problematica violenţei de gen, cu precădere pentru combaterea stereotipurilor de gen şi pentru schimbarea atitudinii în ceea ce priveşte femeile de etnie romă - grup tinta 20.000 de persoane (femei de etnie romă, reprezentanţi ai comunităţilor locale ale etniei rome, reprezentanţi ai autorităţilor locale şi profesionisti cu responsabilităţi in ceea ce priveşte abordarea problemelor comunităţii de etnie roma) la nivel naţional.2. Elaborarea şi implementarea campaniei naţionale media (radio şi televiziune) pentru sensibilizarea faţă de discriminarea femeilor rome 3. Organizarea a 4 dezbateri naţionale, axate pe sensibilizarea reprezentanţilor autorităţilor publice care se ocupă de problemele femeilor rome la nivel regional4. Organizarea a 21 de seminarii la nivel judeţean axate pe prevenirea violenţei domestice şi a măsurilor de protecţie pentru femeile rome, noile prevederi legale naţionale din cadrul Convenţiei de la Istanbul. 1. “Campanie Naţională de informare şi sensibilizare a elevilor, studenţilor şi cadrelor didactice cu privire la efectele negative ale stereotipurilor de gen, cu accent pe violenţa bazată pe gen", Obiectul contractului constă în organizarea campaniei naţionale de informare şi sensibilizare a elevilor, studenţilor şi cadrelor didactice cu privire la efectele negative ale stereotipurilor de gen, cu accent pe violenţa bazată pe gen. Activităţi cuprinse în contract:1. Asigurarea unei echipe de 4 experţi pentru realizarea şi implementarea campaniei de informare şi sensibilizare a 10.000 de elevi, studenţi şi cadrelor didactice cu privire la efectele negative ale stereotipurilor de gen, cu accent pe violenţa bazată pe gen în unităţi şcolare şi universităţi 2. Organizarea a 4 dezbateri naţionale3. Elaborarea materialelor promoţionale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie de servicii in vederea implementării unei campanii naţionale de prevenire a violenţei domestrice şi a violenţei împotriva femeilor în cadrul proiectului: "Sprijin pentru implementarea Convenţiei de la Istanbul în România" 25.03.21
Servicii de organizare evenimente-2 conferinţe naţionale pentru promovarea mesajelor campaniei naţionale de informare şi sensibilizare privind combaterea discriminării de gen 18.08.23
Servicii de consultanta profesionala, formare a personalului si organizare de seminare furnizate in cadrul implementarii proiectului predefinit "Sprijin pentru implementarea Conventiei de la Istanbul în Romania"  
Echipamente informatice: Computere de birou - sistem PC All in One şi Computere portabile - Laptop  
Echipamente informatice: Computere de birou - sistem PC All in One şi Computere portabile - Laptop 12.08.24
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 23.05.18
Stabilirea unei solutii financiare în vederea initierii achizitiei serviciilor de realizare a unei campanii de informare si constientizare privind PNCCF prin difuzarea de spoturi tv, radio, fillere si emisiuni. 07.09.17
Stabilirea unei solutii financiare în vederea estimarii bugetului necesar pentru initierea achizitiei servicii de crea?ie ?i produc?ie spot tv, spot radio ?i filler (PNCCF). 25.08.17
Servicii de publicitate, pentru proiectul "Organizarea de programe de depistare precoce (screening), diagnostic şi tratament precoce al tuberculozei, inclusiv al tuberculozei latente", Cod SMIS 117426 16.08.22