Feedback
I.D.: 72693513

Achiziţie de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului şi autorizării construcţiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. şi actualiz. documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi urbanism şi pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului SIPOCA 50

Data publicarii
02.09.22 Exista 347.222 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71319000-7
Pretul estimativ:
1.951.000,00 RON - 1.951.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui contract de prestări de servicii.Durata prestării serviciilor este de 9 luni de la data emiterii ordinului/instrucţiunii de începere, nu mai târziu de data de 9.11.2022 cu menţiunea că se poate avea în vedere posibilitatea prelungirii duratei de implementare a contractului de prestări servicii , în conformitate cu prevederile legale, în funcţie de modificare...
Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea unui contract de prestări de servicii.Durata prestării serviciilor este de 9 luni de la data emiterii ordinului/instrucţiunii de începere, nu mai târziu de data de 9.11.2022 cu menţiunea că se poate avea în vedere posibilitatea prelungirii duratei de implementare a contractului de prestări servicii , în conformitate cu prevederile legale, în funcţie de modificarea duratei de implementare a proiectului şi de stadiul de realizare a activităţilor la nivelul proiectului. Serviciile trebuie prestate şi vor fi recepţionate (cu condiţia respectării prevederilor contractului) astfel încât plata să fie realizată în cadrul perioadei de eligibilitate a cheltuielilor, nu mai târziu de data de 9.11.2022. În acest sens, va fi respectat calendarul de implementare a contractului astfel încât să fie asigurată respectarea termenelor de plată.Valabilitatea contractului este de la data semnării contractului de furnizare de către ambele părţi şi până la îndeplinirea tuturor obligaţiilor de către ambele părţi.În vederea recepţiei serviciilor prestate vor fi întocmite procese verbale de recepţie. Serviciile prestate vor fi verificate în raport cu prevederile contractului, caietului de sarcini şi ale propunerii tehnice din punct de vedere calitativ şi cantitativ. În vedere recepţionării serviciilor va fi constituită o comisie de recepţie a serviciilor. Autoritatea contractantă va considera serviciile din cadrul contractului finalizate în momentul în care toate cerinţele cuprinse în contract, caietul de sarcini, propunerea tehnică au fost îndeplinite şi rezultatele au fost aprobate şi recepţionate de către autoritatea contractantă, pe baza cerinţelor incluse în contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului şi autorizării construcţiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. şi actualiz. documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi urbanism şi pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului SIPOCA 50 15.02.22
SUSPENDATA - Achiziţie de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului şi autorizării construcţiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. şi actualiz. documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi urbanism şi pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului SIPOCA 50 01.03.22
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului SIPOCA 50  
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului sipoca 50 01.03.22
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului sipoca 50 16.03.22
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului sipoca 50 15.02.22
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului sipoca 50  
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului sipoca 50  
Achiziție de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului și autorizării construcțiilor,un protocol de colaborare,cinci ghiduri,trei proceduri de control,un standard de cost şi de calitate privind elab. și actualiz. documentațiilor de amenajarea teritoriului și urbanism și pt. particip. la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului sipoca 50  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.