Acord –cadru de servicii de doborare mecanica, taiere corectie mecanic, alpinism utilitar cu valabilitate de 3 ani de la data atribuirii, astfel:
1. LOTUL nr. I - Doborat si taieri arbori in zona Cartier Fileşti, Micro 39, Micro 40, Micro 14, Micro 13 B, Micro 13, Micro 38, I.C.Frimu (Aurel Vlaicu), Drum Centură:
a) Cod cpv: 77211300- 5 Servicii de defrisare;
b) Cod CPV: 77211400-6 Servicii de taie...
Acord –cadru de servicii de doborare mecanica, taiere corectie mecanic, alpinism utilitar cu valabilitate de 3 ani de la data atribuirii, astfel:
1. LOTUL nr. I - Doborat si taieri arbori in zona Cartier Fileşti, Micro 39, Micro 40, Micro 14, Micro 13 B, Micro 13, Micro 38, I.C.Frimu (Aurel Vlaicu), Drum Centură:
a) Cod cpv: 77211300- 5 Servicii de defrisare;
b) Cod CPV: 77211400-6 Servicii de taiere a arborilor.
2. LOTUL nr. II - Lotul nr. 2 – Doborat si taieri arbori in zona Cartier Siderurgiştilor, Micro 16, Micro 17, Micro 18, Micro 19, Micro 20, Micro 21, Ţiglina I-II, Barboşi, Dimitrie Cantemir si Drum Centură 3:
a) Cod cpv: 77211300- 5 Servicii de defrisare;
b) Cod CPV: 77211400-6 Servicii de taiere a arborilor.
3. LOTUL nr. III - Lotul nr. 3 – Doborat si taieri arbori in Piaţa Centrală, Centru, Valea oraşului, Mazepa I, Mazepa II, Port, Calea Prutului, Zona Gării:
a) Cod cpv: 77211300- 5 Servicii de defrisare;
b) Cod CPV: 77211400-6 Servicii de taiere a arborilor.
4. LOTUL nr. IV - Lotul nr. 4 Doborare/taiere mecanica a arborilor cu alpinişti utilitari pe raza mun. Galati:
a) Cod CPV : 77341000-2 Elagaj la arbori
Mentiune: Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de catre autoritatea contractanta in anuntul de participare/simplificat, respectiv 18 zile pana la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare în a 14-a zi, înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.