Feedback
I.D.: 104266410

Achiziţie de servicii de catering prin Programul Naţional "Masă sănatoasă"

Data publicarii
17.10.24
Coduri CPV
55524000-9
Pretul estimativ:
430.550,40 RON - 430.550,40 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Avand in vedere situatia identificata la nivelul sistemului educational preuniversitar, in care un numar mare de prescolari si elevi se afla in situatie de esec scolar sau abandoneaza/parasesc timpuriu şcoala, frecventarea scolii fiind direct influentata de conditiile socio-economice si geografice defavorabile (distante mari si/sau trasee dificile de la domiciliu la unitatea de invatamant, lipsa mesei de pranz), neputand as...
Avand in vedere situatia identificata la nivelul sistemului educational preuniversitar, in care un numar mare de prescolari si elevi se afla in situatie de esec scolar sau abandoneaza/parasesc timpuriu şcoala, frecventarea scolii fiind direct influentata de conditiile socio-economice si geografice defavorabile (distante mari si/sau trasee dificile de la domiciliu la unitatea de invatamant, lipsa mesei de pranz), neputand astfel participa la activitatile educationale curriculare sau extracurriculare, prin acest program se urmareste evaluarea impactului Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar preşcolarilor si elevilor apartinand Şcolii Profesionale Gropniţa, Grădiniţei cu Program Normal Gropniţa, Şcolii Primare Mălăeşti, Şcolii Gimnaziale Săveni şi Şcolii Primare Sângeri, judeţul Iaşi, care fac parte din cele 450 unitati de invatamant preuniversitar de stat care beneficiaza de acest proiect.Dreptul de a primi zilnic suportul alimentar il au prescolarii si elevii prezenti la activitatile didactice pe perioada cursurilor, conform structurii anului şcolar. Suportul alimentar nu se acorda pe perioada vacantelor sau a altor zile declarate prin lege ca zile nelucratoare. Dreptul de a primi suportul alimentar, pe perioada cursurilor, conform structurii anului scolar, il au prescolarii si elevii care participa la activitati didactice prin intermediul tehnologiei si al internetului si, precum si prescolarii si elevii care au acces limitat la tehnologie si care isi desfasoara activitatea de invatare prin mijloace alternative, altele decat tehnologia si internetul, conform scenariilor de organizare si desfaurare a cursurilor prevazute in Ordinul ministrului educatiei si al ministrului sanatatii, interimar, nr. 5.338/2.015/2021 pentru aprobarea masurilor de organizare a activitatii in cadrul unitatilor/institutiilor de invatamant in conditii de siguranta epidemiologica pentru prevenire a imbolnavirilor cu virusul SARS -CoV-2, cu modificarile si completarile ulterioare. Prin elev prezent la cursuri se intelege elevul care a participat la eel putin o ora de curs/zi in cadrul scenariilor de organizare si desfasurare a cursurilor, potrivit Ordinului ministrului educatiei si al ministrului sanatatii, interimar, nr. 5.338/ 2.015/2021 pentru aprobarea masurilor de organizare a activitatii in cadrul unitatilor/institutiilor de invatamant in conditii de siguranta epidemiologica pentru prevenirea imbolnavirilor cu virusul SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile ulterioare.Prescolarii si elevii eligibili primesc masa calda zilnic. Preluarea produselor se realizeaza de catre parinti/reprezentati legali/ocrotitori legali sau, acolo unde acest lucru este posibil, de catre prescolari si elevi, pe baza evidentelor de participare la cel putin o ora de curs/zi, conform deciziei la nivel local si cu respectarea prevederilor legale in vigoare.Avand in vedere faptul ca activitatea de invatamant se desfasoara dimineata se va asigura livrarea masei calde, intr-o singura etapa, zilnic, in functie de numarul de prescolari si elevi eligibili din/ in ziua respectiva. Instituţiile de învăţământ menţionate anterior, prin reprezentanţii săi, va comunica zilnic prestatorului numărul de pachete necesare, iar acesta din urmă va preda şcolii numărul de pachete corespunzător numărului de preşcolari/elevi prezenţi la cursuri. Instituţiile de învăţământ menţionate anterior, răspund în mod direct, de asigurarea condiţiilor de primire, recepţie şi distribuţie a produselor alimentare, prin nominalizarea persoanelor responsabile în acest sens, precum şi de confirmare a documentelor ce stau la baza plăţii produselor alimentare. Plata produselor şi a serviciilor contractate se efectuează de către ordonatorii principali de credite, la solicitarea furnizorilor, pe baza documentelor de recepţie calitativă şi cantitativă, întocmite şi aprobate de unităţile-pilot Inspectoratul şcolar desemnează un inspector responsabil cu monitorizarea desfăşurării programului-pilot în unitatea/unităţile de învăţământ din judeţ/municipiu, de regulă, inspectorul teritorial. Monitorizarea se realizează, la decizia fiecărui inspectorat şcolar, prin diverse tipuri de activităţi, ca de exemplu: colectare şi interpretare de date, vizite în unităţile de învăţământ, inspecţii tematice, rapoarte transmise lunar de către unitatea de învăţământ către inspectoratul şcolar judeţean. Conducerea unităţii de învăţământ desemnează un coordonator local de program care poate fi din categoria personal didactic, didactic-auxiliar sau nedidactic, cu excepţia personalului de îngrijire şi de întreţinere. În unităţile de învăţământ care funcţionează cu structuri şcolare arondate se desemnează câte un responsabil la nivelul fiecărei structuri. Distribuirea pachetului alimentar se face de către persoane care deţin certificat de absolvire a unui curs de Noţiuni fundamentale de igienă, conform Ordinului ministrului sănătăţii şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.225/5031/2003 privind aprobarea Metodologiei pentru organizarea şi certificarea instruirii profesionale a personalului privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienă, cu modificările şi completările ulterioare, şi fişă de aptitudini specifice activităţii desfăşurate, conform Hotărârii Guvernului nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările şi completările ulterioare. Coordonarea programului la nivel de unitate de învăţământ constă în diverse tipuri de activităţi, ca de exemplu: recepţie de produse alimentare, efectuată cu respectarea legislaţiei în vigoare, servicii, evidenţa zilnică a livrării pachetului alimentar, completarea formularelor de raportare periodică. La nivelul unităţii de învăţământ se elaborează un raport lunar cu privire la derularea programului, după modelul prevăzut în anexa nr. 4 din H.G. nr. 236/2020. Produsele livrate trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 123/2008 pentru o alimentatie sanatoasa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu