Feedback
I.D.: 41128303

Achiziţie de Servicii de asistenţă şi suport pentru persoanele adulte cu dizabilităţi cu domiciliul sau reşedinţa în judeţul Alba

Data publicarii
09.01.20 Exista 131.672 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85320000-8
Pretul estimativ:
342.000,00 RON - 342.000,00 RON
342.000,00 RON - 342.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de asistenţă si suport pentru persoanele adulte cu dizabilităţi (denumite in continuare SAS) cuprind un ansamblu de activităţi realizate pentru a răspunde nevoilor specifice individuale ale persoanelor adulte cu dizabilităţi si ale membrilor familiei sau reprezentanţilor lor, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate si prevenirii instituţionalizării. Programul SAS este de minim 40 ore/săptămână şi se de...
Serviciile de asistenţă si suport pentru persoanele adulte cu dizabilităţi (denumite in continuare SAS) cuprind un ansamblu de activităţi realizate pentru a răspunde nevoilor specifice individuale ale persoanelor adulte cu dizabilităţi si ale membrilor familiei sau reprezentanţilor lor, în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate si prevenirii instituţionalizării. Programul SAS este de minim 40 ore/săptămână şi se desfăşoară la sediul SAS sau în teren, după caz, în conformitate cu nevoile specific ale beneficiarilor; programul de lucru este afişat în loc vizibil. Beneficiarii sunt persoane adulte cu dizabilităţi, membrii familiei acestora, persoane care au calitatea de tutore, curator, asistent personal sau asistent personal profesionist. FSS asigură spaţiu/spaţii care respectă condiţii minime de accesibilitate şi siguranţă pentru desfăşurarea activităţilor şi serviciilor SAS. Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative şi cantitative se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 36 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din L 98/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu