Feedback
I.D.: 56055530

Achiziţie de produse: Lot nr.1 Furnizare cutii depozitat arhivă (cod CPV:44421780-8- Cutii pentru documente) Lot nr.2 Furnizare rafturi arhivă (cod CPV: 39132000-6 – Sisteme de arhivare)

Data publicarii
15.04.21 Exista 342.060 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44421780-8
Termenul limita pentru depunere:
20.04.21
Pretul estimativ:
29.150,00 RON - 29.150,00 RON
Documente participare:
  1. 07_Scrisoare intentie si Anexe.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de produse: Lot nr.1 Furnizare cutii depozitat arhivă (cod CPV:44421780-8- Cutii pentru documente) Lot nr.2 Furnizare rafturi arhivă (cod CPV: 39132000-6 – Sisteme de arhivare)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziția de cutii depozitat arhivă - Lot nr.1 și rafturi arhivă - Lot nr.2 20.04.21
Contracte de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente şi dotări pentru Laboratorul pentru Încercări de Compatibilitate Electromagnetică şi Testare a Echipamentelor Radio (LICETER), cod CPV: 38424000-3, împărṭite pe 2(două) loturi, după cum urmează: - LOT nr.1: Echipamente şi dotări pentru testarea echipamentelor radio, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini; - LOT nr.2: Echipamente şi dotări pentru încercări de compatibilitate electromagnetică, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea III: Caietul de sarcini. 25.11.19
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con  
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM 19.08.19
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de COMPUTERE PERSONALE (cod CPV: 30213000-5), împartite pe 2 (doua) loturi, respectiv computere de birou (Desktop-uri) - LOT nr.1 si computere portabile (Laptop-uri) - LOT nr. 2, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 24.11.16
Furnizare LOT 2 – ECHIPAMENTE DE TRANSPORTAT SI DEPOZITAT” (SISTEM DE RAFTURI DEPOZITARE, SISTEM DE RAFTURI DEPOZITARE PALETI, TRANSPALET) 24.07.20
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea a 138 COMPUTERE PERSONALE [ Desktop-uri ] - LOT nr.1 si 88 COMPUTERE PERSONALE [Laptop-uri ] - LOT nr.2, în configuratia si în conditiile prevazute în Caietele de sarcini, în Propunerile tehnice si în Propunerile financiare, anexe la Contracte  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împăr?ite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere 22.01.19
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de computere personale (cod CPV: 30213000-5), împartite pe 2 (doua) loturi, respectiv computere de birou (Desktop-uri) – Lot nr. 1 si computere portabile (Laptop-uri) – lot nr. 2, în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 24.11.16
Contracte de furnizare avand ca obiect furnizarea de mobilier birou (cod CPV: 39100000-3) - Lot 1, scaune (cod CPV: 39100000-3) – Lot 2, cuiere şi rafturi metalice – Lot 3 (cod CPV: 39100000-3) - sediul central ANCOM