3. Echipamente opţionale - Laborator 1,
În perioada recentă, pandemia provocată de SARS-CoV-2 a evidenţiat consecinţele digitalizării insuficiente asupra sectorului educaţional. Pentru a dezvolta competenţele digitale într-un mod eficace, este esenţială disponibilitatea resurselor şi necesită o formare corespunzătoare a personalului didactic, care să susţină modelul curricular în vigoare. Acest proces presupune,...
3. Echipamente opţionale - Laborator 1,
În perioada recentă, pandemia provocată de SARS-CoV-2 a evidenţiat consecinţele digitalizării insuficiente asupra sectorului educaţional. Pentru a dezvolta competenţele digitale într-un mod eficace, este esenţială disponibilitatea resurselor şi necesită o formare corespunzătoare a personalului didactic, care să susţină modelul curricular în vigoare. Acest proces presupune, de asemenea, o dotare adecvată a instituţiilor de învăţământ. În anul 2020, pe fondul modificărilor legislative în cadrul Legii educaţiei naţionale, care au vizat numărul de ore pe ciclu de învăţământ, a fost iniţiată revizuirea planurilor-cadru pentru liceu. Aceasta a inclus considerarea necesităţii de a atinge obiectivele specifice disciplinei Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) în planurile de învăţământ, cu scopul de a garanta un nivel adecvat de competenţă digitală la finalizarea învăţământului secundar superior. În lumina noilor norme aprobate referitoare la standardele minime şi optime pentru asigurarea calităţii activităţilor educaţionale desfăşurate în mediul virtual şi prin intermediul tehnologiilor digitale, se prevede echiparea şcolilor cu tehnologie digitală avansată pentru a facilita procesul de învăţare atât în format virtual, cât şi hibrid. Calitatea infrastructurii educaţionale, locaţia şi tipul acesteia influenţează nu doar accesul la educaţie, dar şi calitatea procesului educaţional, starea de bine şi sănătatea mintală a elevilor şi cadrelor didactice, precum şi capacitatea instituţiilor de învăţământ de a adopta metode pedagogice moderne.
Ministerul Educaţiei, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii, responsabil pentru Componenta 15 Educaţie, a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, a lansat apelul de proiecte pentru Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
În 2023 s-a semnat contractul de finanţare cu nr.236Smart/2023 între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării denumită în continuare (UEFISCDI) şi COLEGIUL NAŢIONAL "IOAN SLAVICI" SATU MARE.
Obiectul acestui Contract îl reprezintă finanţarea Proiectului cu titlul "MultiSmart_CNIS", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităţilor de învăţământ secundar superior, a palatelor şi a cluburilor copiilor", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
Finanţarea este acordată Beneficiarului în vederea implementării Proiectului cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, cu titlul "MultiSmart_CNIS" aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4832 din data de 21.06.2023..
4. Echipamente opţionale - Laborator 2,
În perioada recentă, pandemia provocată de SARS-CoV-2 a evidenţiat consecinţele digitalizării insuficiente asupra sectorului educaţional. Pentru a dezvolta competenţele digitale într-un mod eficace, este esenţială disponibilitatea resurselor şi necesită o formare corespunzătoare a personalului didactic, care să susţină modelul curricular în vigoare. Acest proces presupune, de asemenea, o dotare adecvată a instituţiilor de învăţământ. În anul 2020, pe fondul modificărilor legislative în cadrul Legii educaţiei naţionale, care au vizat numărul de ore pe ciclu de învăţământ, a fost iniţiată revizuirea planurilor-cadru pentru liceu. Aceasta a inclus considerarea necesităţii de a atinge obiectivele specifice disciplinei Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) în planurile de învăţământ, cu scopul de a garanta un nivel adecvat de competenţă digitală la finalizarea învăţământului secundar superior. În lumina noilor norme aprobate referitoare la standardele minime şi optime pentru asigurarea calităţii activităţilor educaţionale desfăşurate în mediul virtual şi prin intermediul tehnologiilor digitale, se prevede echiparea şcolilor cu tehnologie digitală avansată pentru a facilita procesul de învăţare atât în format virtual, cât şi hibrid. Calitatea infrastructurii educaţionale, locaţia şi tipul acesteia influenţează nu doar accesul la educaţie, dar şi calitatea procesului educaţional, starea de bine şi sănătatea mintală a elevilor şi cadrelor didactice, precum şi capacitatea instituţiilor de învăţământ de a adopta metode pedagogice moderne.
Ministerul Educaţiei, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii, responsabil pentru Componenta 15 Educaţie, a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, a lansat apelul de proiecte pentru Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
În 2023 s-a semnat contractul de finanţare cu nr.236Smart/2023 între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării denumită în continuare (UEFISCDI) şi COLEGIUL NAŢIONAL "IOAN SLAVICI" SATU MARE.
Obiectul acestui Contract îl reprezintă finanţarea Proiectului cu titlul "MultiSmart_CNIS", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităţilor de învăţământ secundar superior, a palatelor şi a cluburilor copiilor", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
Finanţarea este acordată Beneficiarului în vederea implementării Proiectului cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, cu titlul "MultiSmart_CNIS" aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4832 din data de 21.06.2023..
1. Laborator 1,
În perioada recentă, pandemia provocată de SARS-CoV-2 a evidenţiat consecinţele digitalizării insuficiente asupra sectorului educaţional. Pentru a dezvolta competenţele digitale într-un mod eficace, este esenţială disponibilitatea resurselor şi necesită o formare corespunzătoare a personalului didactic, care să susţină modelul curricular în vigoare. Acest proces presupune, de asemenea, o dotare adecvată a instituţiilor de învăţământ. În anul 2020, pe fondul modificărilor legislative în cadrul Legii educaţiei naţionale, care au vizat numărul de ore pe ciclu de învăţământ, a fost iniţiată revizuirea planurilor-cadru pentru liceu. Aceasta a inclus considerarea necesităţii de a atinge obiectivele specifice disciplinei Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) în planurile de învăţământ, cu scopul de a garanta un nivel adecvat de competenţă digitală la finalizarea învăţământului secundar superior. În lumina noilor norme aprobate referitoare la standardele minime şi optime pentru asigurarea calităţii activităţilor educaţionale desfăşurate în mediul virtual şi prin intermediul tehnologiilor digitale, se prevede echiparea şcolilor cu tehnologie digitală avansată pentru a facilita procesul de învăţare atât în format virtual, cât şi hibrid. Calitatea infrastructurii educaţionale, locaţia şi tipul acesteia influenţează nu doar accesul la educaţie, dar şi calitatea procesului educaţional, starea de bine şi sănătatea mintală a elevilor şi cadrelor didactice, precum şi capacitatea instituţiilor de învăţământ de a adopta metode pedagogice moderne.
Ministerul Educaţiei, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii, responsabil pentru Componenta 15 Educaţie, a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, a lansat apelul de proiecte pentru Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
În 2023 s-a semnat contractul de finanţare cu nr.236Smart/2023 între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării denumită în continuare (UEFISCDI) şi COLEGIUL NAŢIONAL "IOAN SLAVICI" SATU MARE.
Obiectul acestui Contract îl reprezintă finanţarea Proiectului cu titlul "MultiSmart_CNIS", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităţilor de învăţământ secundar superior, a palatelor şi a cluburilor copiilor", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
Finanţarea este acordată Beneficiarului în vederea implementării Proiectului cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, cu titlul "MultiSmart_CNIS" aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4832 din data de 21.06.2023..
2. Laborator 2,
În perioada recentă, pandemia provocată de SARS-CoV-2 a evidenţiat consecinţele digitalizării insuficiente asupra sectorului educaţional. Pentru a dezvolta competenţele digitale într-un mod eficace, este esenţială disponibilitatea resurselor şi necesită o formare corespunzătoare a personalului didactic, care să susţină modelul curricular în vigoare. Acest proces presupune, de asemenea, o dotare adecvată a instituţiilor de învăţământ. În anul 2020, pe fondul modificărilor legislative în cadrul Legii educaţiei naţionale, care au vizat numărul de ore pe ciclu de învăţământ, a fost iniţiată revizuirea planurilor-cadru pentru liceu. Aceasta a inclus considerarea necesităţii de a atinge obiectivele specifice disciplinei Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) în planurile de învăţământ, cu scopul de a garanta un nivel adecvat de competenţă digitală la finalizarea învăţământului secundar superior. În lumina noilor norme aprobate referitoare la standardele minime şi optime pentru asigurarea calităţii activităţilor educaţionale desfăşurate în mediul virtual şi prin intermediul tehnologiilor digitale, se prevede echiparea şcolilor cu tehnologie digitală avansată pentru a facilita procesul de învăţare atât în format virtual, cât şi hibrid. Calitatea infrastructurii educaţionale, locaţia şi tipul acesteia influenţează nu doar accesul la educaţie, dar şi calitatea procesului educaţional, starea de bine şi sănătatea mintală a elevilor şi cadrelor didactice, precum şi capacitatea instituţiilor de învăţământ de a adopta metode pedagogice moderne.
Ministerul Educaţiei, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii, responsabil pentru Componenta 15 Educaţie, a Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, a lansat apelul de proiecte pentru Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
În 2023 s-a semnat contractul de finanţare cu nr.236Smart/2023 între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării denumită în continuare (UEFISCDI) şi COLEGIUL NAŢIONAL "IOAN SLAVICI" SATU MARE.
Obiectul acestui Contract îl reprezintă finanţarea Proiectului cu titlul "MultiSmart_CNIS", cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităţilor de învăţământ secundar superior, a palatelor şi a cluburilor copiilor", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
Finanţarea este acordată Beneficiarului în vederea implementării Proiectului cod F-PNRR-SmartLabs-2023-1323, cu titlul "MultiSmart_CNIS" aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4832 din data de 21.06.2023..