Feedback
I.D.: 81417581

Achiziţie de produse şi servicii pentru: lmplementarea unei platforme integrate pentru Administraţia Fondului Imobiliar şi servicii electronice pentru cetăţeni

Data publicarii
28.04.23 Exista 979.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0 32420000-3 48000000-8 48820000-2 72252000-6 79999100-4 80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.06.23
Pretul estimativ:
1.400.000,00 RON - 1.400.000,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare_modele SIPOCA 155872-semnat.docx
  2. Caiet de sarcini AFI-editabil-semnat.pdf
  3. Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului constă în Achiziţie de produse şi servicii pentru: lmplementarea unei platforme integrate pentru Administraţia Fondului Imobiliar si servicii electronice pentru cetateni in cadrul proiectului Management performant si administraţie modernă pentru cetăţenii Municipiului Bucureşti, COD MY SMIS: 155872. Această achiziţie se realizează în contextul implementării de către Primăria Municipiului Bucureşti în p...
Obiectul contractului constă în Achiziţie de produse şi servicii pentru: lmplementarea unei platforme integrate pentru Administraţia Fondului Imobiliar si servicii electronice pentru cetateni in cadrul proiectului Management performant si administraţie modernă pentru cetăţenii Municipiului Bucureşti, COD MY SMIS: 155872. Această achiziţie se realizează în contextul implementării de către Primăria Municipiului Bucureşti în parteneriat cu Administraţia Fondului Imobiliar a proiectului: "Management performant si administraţie modernă pentru cetăţenii Municipiului Bucureşti, COD MySMIS: 155872", finanţat în cadrul cererii de proiect CP18/2022 Fundamentarea deciziilor, planificare strategica si masuri de simplificare pentru cetăţeni la nivelul administraţiei publice locale din regiunea mai dezvoltata, Cod apel: Cod apel: POCA/1014/2/1/Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP. In cadrul acestui proiect este prevazută achizitia de produse şi servicii pentru implementarea unei platforme integrate pentru Administraţia Fondului Imobiliar care să ofere servicii publice electronice de informare şi servicii digitale pentru cetăţeni, inclusiv servicii de retrodigitalizare, în perioada de implementare a proiectului, respectiv: • Licenţe software de baza platformă integrată care acoperă următoarele module funcţionale: Front office: o Portal pentru servicii electronice (minim 10 servicii electronice); o Aplicaţie de plată online cu sau fără autentificare; o Modul pentru colaborare inter-instituţionalţ prin servicii electronice; Back Office o Registratură şi Managementul documentelor; o Componenta de administrare a serviciilor electronice; o Soluţie arhivare electronică; o Soluţie semnatură electronică pentru salariaţi integrată web în fluxurile de lucru (inclusiv certificate calificate pentru 100 salariaţi pentru 10.000 semnături); o Soluţie Antivirus; o Soluţie Audit IT pentru asigurarea compleanţei GDPR; o Solutie de back-up; o Licenţe sisteme de operare - Windows Server 2022 – 3 buc; • Platforma de acces, procesare şi stocare documente şi înregistrări - hardware o Servere virtualizare – 1 buc o Server scanare – 1 buc o Switch – 1 buc o Scaner performat A3 – 1 buc o Scaner A4 – 1 buc • Servicii de implementare funcţionalităţi specifice platformă integrată; • Servicii de retro-digitalizare pentru minim 100 de ml de arhivă clasică; • Instruirea utilizatorilor şi administratorilor soluţiilor informatice implementate, cu integrarea principiilor orizontale o 60 de persoane x 5 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie de produse şi servicii pentru: lmplementarea unei platforme integrate pentru Administraţia Fondului Imobiliar şi servicii electronice pentru cetăţeni  
Servicii de retro-digitalizare  
Contract de de servicii de consultanţă în gestionarea resurselor umane (elaborare Strategie de gestionare RU) pentru proiectul Management performant şi administraţie modernă pentru cetăţenii municipiului Bucureşti  
Servicii de retro-digitalizare 17.07.23
Estimarea valorica a unui proiect ITcare urmeaza a fi depus pentru finantare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administraţia/instituţiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR . 16.02.24
Achiziţie de "Platformă integrată de eliberare electronică a documentului portabil A1" (RODPA1) 03.01.22
ACHIZITIA INFRASTRUCTURII HARDWARE SI SOFTWARE NECESARE PENTRU REALIZAREA PROIECTULUI, RESPECTIV A SERVICIILOR DE DEZVOLTARE SI IMPLEMENTARE A SISTEMULUI INFORMATIC pentru proiectul ,, ePS2 - Servicii online pentru cetateni "' cod SMIS 126372 - SIPOCA 510 27.12.22
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18