Feedback
I.D.: 74081999

Achiziţie de produse şi servicii pentru “Implementare Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni"

Data publicarii
13.10.22 Exista 25.467 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72500000-0 32420000-3 48000000-8 48624000-8 48820000-2 72252000-6 80530000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.11.22
Pretul estimativ:
1.865.520,00 RON - 1.865.520,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.10.22 Publicat la 20.10.22 Publicat la 22.10.22
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de Achiziţie de produse şi servicii pentru “Implementare Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni" pentru proiectul “Platforma integrata privind simplificarea procedurilor administrative la nivelul Municipiului Moreni, Cod SMIS 154039" – conform Caiet de sarcini. Orice operator economic interesat a...
Contract de Achiziţie de produse şi servicii pentru “Implementare Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competenţele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni" pentru proiectul “Platforma integrata privind simplificarea procedurilor administrative la nivelul Municipiului Moreni, Cod SMIS 154039" – conform Caiet de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in zile: 20 Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate in SEAP, la sectiunea "Lista, clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va raspunde NUMAI la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: • In a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici cu 20 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu