1. Denumirea / Tipul viitoarei achizitiei de produse:
Achiziţie de pachete software, servicii de implementare şi servicii de suport în vederea gestionării conturilor cu drepturi administrative din reţeaua SNN
2. Informaţii despre contextul care determină entitatea contractantă să achiziţioneze produsele
În contextul actual în care ameninţările cibernetice devin din ce în ce mai sofisticate, organizaţiile se confruntă ...
1. Denumirea / Tipul viitoarei achizitiei de produse:
Achiziţie de pachete software, servicii de implementare şi servicii de suport în vederea gestionării conturilor cu drepturi administrative din reţeaua SNN
2. Informaţii despre contextul care determină entitatea contractantă să achiziţioneze produsele
În contextul actual în care ameninţările cibernetice devin din ce în ce mai sofisticate, organizaţiile se confruntă cu provocări constante în asigurarea securităţii reţelelor lor şi protejarea datelor şi activelor companiei.
În orice ecosistem IT există componente critice cum ar fi, pe de-o parte, serverele pe care se regăsesc instalate diferite aplicaţii prin care se asigură serviciile IT în cadrul unei companii şi conturile de acces cu care se realizează administrarea acestor servere şi/sau aplicaţii, pe de altă parte.
Accesul neautorizat al unui actor cibernetic la aceste active poate să afecteze grav livrarea serviciilor necesare pentru desfăşurarea normală a operaţiunilor de business. Riscurile asociate conturilor privilegiate pot fi limitate prin controlul strict al accesului şi a drepturilor alocate acestora, iar pentru această utilitate, este necesară achiziţionarea unei soluţii de tipul Privileged Access Management (PAM). O soluţie PAM este una dintre cele mai bune mijloace de protecţie împotriva ameninţărilor externe pentru că previne accesul neautorizat la datele organizaţiei prin conturile interne cu drepturi administrative folosite de angajaţi, parteneri şi colaboratori. O astfel de soluţie va ajuta compania noastră în procesul de monitorizare a conturilor privilegiate şi să capete vizibilitate asupra modului în care informaţia este accesată.
Soluţia este esenţială şi în situaţiile în care organizaţia doreşte să fie conformă cu reglementările industriei în care activează. Aceasta va înregistra fiecare activitate legată de resursele critice ale organizaţiei din reţeaua de business IT, iar log-urile derivate din această activitate vor fi furnizate în procesele de auditare şi verificare a posturii de complianţă cu legislaţiile în vigoare, dar şi în cadrul procesului de răspuns la incidente cibernetice.
Prin urmare, o soluţie PAM este esenţială pentru îmbunătăţirea securităţii cibernetice şi gestionarea mai eficientă a accesului la resursele critice.
3. Cantitati:
Soluţie software de tipul PAM (Privileged Access Management + suport) care este dimensionata pentru 50 utilizatori de tip administrator/400 sisteme.
Servicii de implementare – 1 buc
4. Caracteristici tehnice de perfomanta
Furnizorul va avea în vedere că toate cerinţele şi caracteristicile solicitate explicit pentru soluţia menţionată în cadrul documentaţiei de achiziţie au un caracter minim şi obligatoriu.
Furnizorul trebuie să includă orice altă componentă necesară îndeplinirii funcţiilor minimale solicitate în specificaţiile tehnice, chiar dacă acestea nu sunt solicitate în mod explicit.
5. Termen de livare
Livrarea soluţiei şi a subscripţiei de suport, inclusiv activarea acestora, se va face în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la semnarea contractului de către ambele părţi.
Alte informatii privind caracteristicile tehnice de perfomanta, termen de livrare, cerinte de garantie, receptie, etc se regasesc in Caietul de Sarcini, atasat prezentului anunt.