Lucrările care fac obiectul proiectului se încadrează în categoria ,,C"- lucrări de importanţă normală, determinate conform HG 766/21.11.1997, HG 675/03.07.2002 şi ,,Metodologia de stabilire a condiţiile respectării normelor şi standardelor Uniunii Europene, în conformitate cu H.G. 766/1997 şi cu Legea 10/1995.
Proiectul tehnic prevede modernizarea a 5 drumuri de interes local, structurate ca 4 obiecte, cu o lungime totala ...
Lucrările care fac obiectul proiectului se încadrează în categoria ,,C"- lucrări de importanţă normală, determinate conform HG 766/21.11.1997, HG 675/03.07.2002 şi ,,Metodologia de stabilire a condiţiile respectării normelor şi standardelor Uniunii Europene, în conformitate cu H.G. 766/1997 şi cu Legea 10/1995.
Proiectul tehnic prevede modernizarea a 5 drumuri de interes local, structurate ca 4 obiecte, cu o lungime totala de 4,46 Km.
Drumul de la obiectul 1, D.C. Găiceana- Arini + D.C. sat Arini- centru sat Arini, Km 0+000-3+417, L=3,417 km, se va realiza cu platforma de 5,0 m, cu parte carosabila de 4,0 m si acostamente de 0,50 m. Partea carosabila se va realiza cu panta unica, declivitate 2,5%, iar pentru acostamente se va utiliza panta de 4.0 %.
Drumul de la obiectul 2, O.V. Sat Găiceana, Murea Neculai- Astefanoaie Ion, Tronson 1,(Km 0+018-0+385) + Tronson 2, (Km 0+018-0+146), L= 0,495 km, se va realiza cu platforma de 5,0 m, cu parte carosabila de 4,0 m si acostamente de 0,50 m. Partea carosabila se va realiza cu panta unica, declivitate 2,5%, iar pentru acostamente se va utiliza panta de 4.0 %.
Drumul de la obiectul 3, D.C. 66, Km 6+955-7+143, L=0,188 km, se va realiza cu platforma de 7,0 m, cu parte carosabila de 5,50 m si acostamente de 0,75 m. Partea carosabila se va realiza cu panta unica, declivitate 2,5%, iar pentru acostamente se va utiliza panta de 4.0 %.
Drumul de la obiectul 4, O.V. Sat Găiceana, Bostan Costica - Caraiman Victor, km 0+000-0+360, L= 0,360 km se va realiza cu platforma de 3,25 m, cu parte carosabila de 2,75 m si acostamente de 0,25 m. Partea carosabila se va realiza cu panta acoperis, declivitate 2,5%, iar pentru acostamente se va utiliza panta de 4.0 %.
Varianta constructiva de realizare a investitiei. Situatia existentă.
Proiectul tehnic prevede modernizarea a 5 drumuri de interes local, structurate ca 4 obiecte, cu o lungime totala de 4,46 Km, distribuite astfel:
- OBIECT 1 - D.C.GĂICEANA -ARINI + D.C. SAT ARINI-CENTRU SAT ARINI, Km 0+000-3+417, L=3417 m;
- OBIECT 2 - O.V. SAT GĂICEANA, MUREA NECULAI-ASTEFANOAIA ION, Tronson 1-Km 0+018-0+385 + Tronson 2-Km 0+018-0+146, L=495 m;
- OBIECT 3 - D.C. 66, Km 6+955-7+143, L=188 m;
- OBIECT 4 - O.V. SAT GĂICEANA, BOSTAN COSTICA -CARAIMAN VICTOR, Km 0+000-0+360, L=360 m.
În prezent, drumurile sunt din punct de vedere al viabilităţii nesatisfăcătoare acestea fiind greu practicabile, având platforma deteriorată. Colectarea şi evacuarea apelor meteorice, atât de pe platforma drumurilor, cât şi din zonele adiacente, nu este asigurată, deoarece şanţurile sunt neconturate, colmatate sau inexistente.
Valoarea estimată a contractului este de 7.593.996,66 lei fără TVA şi se compune din
a) cheltuieli pentru investiţia de bază = 7.553.996,66 lei fără TVA;
b) organizarea de şantier = 40.000,00 lei fără TVA;
Cheltuielile pentru diverse şi neprevăzute sunt în sumă de 50.000,00 lei fără TVA şi nu fac parte din valoarea estimată a achiziţiei.