Feedback
I.D.: 99490119

Achiziţie de lucrări inclusiv dotări cu utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj şi montajul acestora, executate pe baza documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă prin intermediul Caietului de Sarcini pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirii cu destinaţia de sediu Poliţia Oraşului Comăneşti "

Data publicarii
04.07.24 Exista 113.859 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Bacău va utiliza pentru atribuirea contractului procedura simplificată prin intermediul SEAP, având ca obiect “Achizitia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirii cu destinaţia de sediu Poliţia Oraşului Comăneşti" ce urmează a fi finanţat în cadrul apelurilor de proiecte P.N.R.R.2022/C5/2/B2.2.b/1. Prin implementarea contractului se asigură renovarea e...
Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Bacău va utiliza pentru atribuirea contractului procedura simplificată prin intermediul SEAP, având ca obiect “Achizitia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirii cu destinaţia de sediu Poliţia Oraşului Comăneşti" ce urmează a fi finanţat în cadrul apelurilor de proiecte P.N.R.R.2022/C5/2/B2.2.b/1. Prin implementarea contractului se asigură renovarea energetică a clădirii existente ce va avea o influenţă global pozitivă asupra obiectivelor de mediu, fiind în conformitate totală cu DNSH, pentru obiectivul de atenuare a schimbărilor climatice, conducând la reducerea semnificativă a emisiilor de gaze cu efect de seră (GES) şi la creşterea eficienţei energetice, cu respectarea criteriilor de eficienţă energetică, din anexa la Regulamentul privind Mecanismul de Redresare şi Rezilienţă, cu un coeficient al schimbărilor climatice de 100%.Executarea lucrărilor nu va conduce la creşterea efectului negativ al climatului actual şi viitor asupra măsurii în sine, persoanelor, naturii sau asupra clădirilor. Activităţile în cadrul Contractului se vor desfăşura etapizat, după cum urmează: ETAPA I – Etapa de execuţie a lucrărilor Această etapă va cuprinde în principal următoarele activităţi: • Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror defecte oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. • Racordarea la utilităţi – realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; • Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje şi echipamente; • Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. ETAPA II – Etapa de finalizare a obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor Această etapă va cuprinde în pricipal următoarele activităţi: • Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc; • Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor,recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; • Participarea în mod obligatoriu a executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994; • Ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare executării tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii, testării/efectuării probelor şi recepţionării acestora, în conformitate cu prevederile legale naţionale şi prescripţiile tehnice în vigoare, cu respectarea termenului contractat. Teste care vor fi efectuate în cadrul procedurii de recepţie Testele, conţinutul, durata şi indicatorii de testare vor respecta cerinţele caietelor de sarcini întocmite de proiectanţi în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Recepţia la terminarea lucrărilor În conformitate cu prevederile H.G. nr. 273/1994 recepţia la terminarea lucrărilor constituie o componentă a sistemului calităţii şi reprezintă un proces complex prin care se certifică, în condiţiile legii, finalizarea lucrărilor de intervenţii la obiectivul de investiţii. Conform prevederilor legale invocate, există două tipuri de recepţii, respectiv: 1. recepţia la terminarea lucrărilor; 2. recepţia finală, la expirarea perioadei de garanţie. Pentru asigurarea prevederilor legale privind organizarea şi desfăşurarea recepţiei la terminarea lucrărilor, Executantul va solicita realizarea recepţiei doar cu respectarea condiţiilor legale. ETAPA III – Etapa de garanţie a lucrărilor Această etapă va cuprinde în pricipal următoarele activităţi: Dacă situaţia impune, proiectantul va prezenta la solicitarea Autorităţii contractante soluţii/puncte de vedere, iar Executantul va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc. Recepţia finală a lucrărilor; Participarea în mod obligatoriu a executantului la recepţia finală în calitate de invitat la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie de lucrări inclusiv dotări cu utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj şi montajul acestora, executate pe baza documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă prin intermediul Caietului de Sarcini pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirii cu destinaţia de sediu Poliţia Oraşului Comăneşti "  
Achiziţie de lucrări inclusiv dotări cu utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj şi montajul acestora, executate pe baza documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă prin intermediul Caietului de Sarcini pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirii cu destinaţia de sediu Poliţia Oraşului Comăneşti "  
Achiziţie de lucrări inclusiv dotări cu utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj şi montajul acestora, executate pe baza documentaţiei tehnice pusă la dispoziţie de Autoritatea Contractantă prin intermediul Caietului de Sarcini pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a clădirii cu destinaţia de sediu Poliţia Oraşului Comăneşti "  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizarea construcţiei cu destinaţia cazarmă de la sediul Detaşamentului de Pompieri Moineşti, jud. Bacău"  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizarea construcţiei cu destinaţia cazarmă de la sediul Detaşamentului de Pompieri Moineşti, jud. Bacău"  
Servicii de proiectare DTAC, DTOE, PT + DE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie pentru obiectivul mixt de investiţii "Modernizare şi extindere Bloc alimentar "  
Servicii de proiectare DTAC, DTOE, PT + DE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie pentru obiectivul mixt de investiţii "Modernizare şi extindere Bloc alimentar " 11.03.22
LUCRĂRI ÎN VEDEREA REALIZĂRII INVESTIŢIEI "REFACERE L = 0,200 KM MAL ERODAT RÂU CAŞIN, SAT LUPEŞTI, COMUNA MĂNĂSTIREA CAŞIN, JUDEŢUL BACĂU" - Capacităţi L = 0,200 km mal erodat (refacere) şi L = 0,110 km gabioane (consolidare)  
Servicii de proiectare - elaborare PT, documentaţii avize, obţinere avize şi acorduri şi asistenţă tehnică proiectant pentru proiectul Modernizare şi reabilitare Colegiul "Grigore Antipa", cod SMIS 129438  
Proiect tehnic cu detalii de execuţie şi asistenţă tehnică pe timpul execuţiei pentru obiectivul de intervenţii la imobile de natura investiţiilor "Transformare Atelier C20 spaţiu pentru depozitare în spaţiu deţinere" Centrul Educativ Târgu Ocna 21.10.19