2. Mobilier pentru autorităţi în vederea operaţionalizării a două centre integrate de primire migranţi,
IGPF intenţionează să încheie un contract de achiziţie publică de produse ce presupune furnizarea a 2 complete - Mobilier pentru autorităţi în vederea operaţionalizării a două centre integrate de primire migranţi. Componenţa completului şi cerinţele/specificaţiile tehnice minimale se regăsesc în Anexa nr. 2 la...
2. Mobilier pentru autorităţi în vederea operaţionalizării a două centre integrate de primire migranţi,
IGPF intenţionează să încheie un contract de achiziţie publică de produse ce presupune furnizarea a 2 complete - Mobilier pentru autorităţi în vederea operaţionalizării a două centre integrate de primire migranţi. Componenţa completului şi cerinţele/specificaţiile tehnice minimale se regăsesc în Anexa nr. 2 la caietul de sarcini.
Termenul de livrare al produselor aferente fiecărui lot este de 3 luni de la semnarea contractului de achiziţie publică de produse, pentru produsele ce se vor livra la sediul Sectorului Poliţiei de Frontieră Lunga, respectiv 6 luni de la semnarea contractului de achiziţie publică de produse, pentru produsele ce se vor livra la sediul Gărzii de Coastă, conform tabelului din secţiunea 3.4.1
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ:
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea fondurilor necesare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă..
1. Gard împrejmuitor mobil,
IGPF intenţionează să încheie un contract de achiziţie publică de produse ce presupune furnizarea a 2 complete - Gard împrejmuitor mobil cu accesoriile necesare amplasării - necesare atât pentru împrejmuirea cât şi pentru delimitarea centrelor integrate de migranţi. Componenţa completului şi cerinţele/specificaţiile tehnice minimale se regăsesc în Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
Termenul de livrare al produselor aferente fiecărui lot este de 3 luni de la semnarea contractului de achiziţie publică de produse, pentru produsele ce se vor livra la sediul Sectorului Poliţiei de Frontieră Lunga, respectiv 6 luni de la semnarea contractului de achiziţie publică de produse, pentru produsele ce se vor livra la sediul Gărzii de Coastă, conform tabelului din secţiunea 3.4.1
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ:
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea fondurilor necesare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit. c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă..