Feedback
I.D.: 59897341

Achiziţie de Echipamente Electrice

Data publicarii
13.08.21 Exista 82.051 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31121100-1
Termenul limita pentru depunere:
02.09.21
Pretul estimativ:
643.648,74 RON - 643.648,74 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.08.21 Publicat la 26.08.21 Publicat la 31.08.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de echipamente pentru Spitalul Judeţean de Urgenţă Vaslui", cu specificatiile si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini. Achiziţia de echipamente a fost divizată în 3 loturi după cum urmează: - Lot 1 Grup electrogen Corp A+B: 1 buc - Lot 2 UPS 80 KVA: 1 buc - Lot 3 Schimbător de căldură pentru ciller: 1 buc NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită or...
Achiziţia de echipamente pentru Spitalul Judeţean de Urgenţă Vaslui", cu specificatiile si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini. Achiziţia de echipamente a fost divizată în 3 loturi după cum urmează: - Lot 1 Grup electrogen Corp A+B: 1 buc - Lot 2 UPS 80 KVA: 1 buc - Lot 3 Schimbător de căldură pentru ciller: 1 buc NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Trusa instrumentar bloc operator si autoclav 31.05.22
Proiectare si executie lucrari la SJU Vaslui 06.09.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Executie lucrari de instalatii electrice si de reparatii curente la Sectia Boli Infectioase 15.11.21
Lucrari de reparatii curente si lucrari de punere in functiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentul depozitelor inchise in municipiile Birlad, Husi si orasul Negresti. 04.05.22
Lucrari de reparatii curente si lucrari de punere in functiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentul depozitelor inchise in municipiile Birlad, Husi si orasul Negresti. 04.05.22
Servicii de dirigenţie de şantier în cadrul proiectului: “Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Barlad, Husi si orasul Negresti – Etapa a II-a Municipiul Vaslui si Municipiul Barlad" 06.06.22
Dotari pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ PROFESIONALĂ SPECIALĂ "SFÂNTA ECATERINA" HUŞI" 24.07.23
Servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţie derulat prin Programul Naţional de Investiţii "Anghel Saligny" – Lot nr. 2 - DJ 244M: DN 24 (Crasna) - Albeşti – Idrici – Roşieşti (DJ244A) 03.09.24