Stabilirea obiectivului general al proiectului s-a facut în concordanţă cu obiectivele Programului Operaţional Regional 2014-2020, ale Axei prioritare 3, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul specific 3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazată pe planurile de mobilitate urbană durabilă, Apel de proiecte cu numărul POR/2017/3/3.2/1/7 Regiuni. Planul de Mobilitate Urbană Durabilă Câmpia Turzii 2016 – 2026 ...
Stabilirea obiectivului general al proiectului s-a facut în concordanţă cu obiectivele Programului Operaţional Regional 2014-2020, ale Axei prioritare 3, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul specific 3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazată pe planurile de mobilitate urbană durabilă, Apel de proiecte cu numărul POR/2017/3/3.2/1/7 Regiuni. Planul de Mobilitate Urbană Durabilă Câmpia Turzii 2016 – 2026 - Proiectul propus este in totalitate integrat in PMUD 2016-2026 a municipiului Campia Turzii, adresandu-se problemelor de mobilitate identificate in PMUD printr-un pachet de masuri (proiecte) stabilite in procesul de planificare ca prioritare si coerente pentru a solutiona optim problemele de mobilitate.
Obiectivul prezentei achizitii il reprezinta incheierea unui Contract de achizitie publica de produse, pentru achizitionarea de dotari:
LOT 1
- 7 autobuze urbane cu propulsie hibrida diesel-electrice,
- Sistem ticketing
- Sistem localizare (GPS)
LOT 2
- Sistem monitorizare video
pentru obiectivul de investiţii "Infrastructură de transport public şi măsuri pentru mobilitate alternativă în Municipiul Câmpia Turzii", cod proiect SMIS 119994.
Valoarea estimata fara TVA a contractului este de 12.490.236,08 lei, din care:
LOT1
- Autobuze - 8.165.304,00 lei fara TVA;
- Sistem ticketing - 4.247.421,888 lei fara TVA;
- Sistem localizare (GPS) - 1.248,811 lei fara TVA;
LOT 2
- Sistem monitorizare video - 76.261,376 lei fara TVA.
Operatorii economici interesati pot solicita clarificari asupra documentatiei de atribuire cu cel putin 20 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.
Termenul limita, pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din partea operatorilor economici, este cu 11 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare.