Feedback
I.D.: 71586758

Achiziţie de consumabile specifice: Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare; Lot II – furnizarea de carduri autoadezive (autocolante); Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS

Data publicarii
27.07.22 Exista 54.555 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22457000-8
Pretul estimativ:
8.070,00 RON - 161.400,00 RON
750,00 RON - 30.000,00 RON
13.865,00 RON - 554.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie de consumabile specifice: Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile. Entitatea contractanta va rasp...
Achiziţie de consumabile specifice: Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidate, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor. Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare : valoare si nr. bucăţi min. 8.070,00 LEI (pt. 500 buc.)– max. 161.400,00 LEI (pt. 10.000 buc.) Valoarea celui mai mare contract subsecvent: pt. Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare : min. 168,00 LEI – max. 6.725,00 LEI Livrare: max. 10 (zece) zile de la data semnării contractului subsecvent. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: lunar sau trimestrialLot II – furnizarea de carduri autoadezive (autocolante) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidate, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor valoare lot II : min. 750,00 LEI (pt. 500 buc.) – max. 30.000,00 LEI (max. 20.000 buc.) Valoarea celui mai mare contract subsecvent: pt. Lot II – furnizarea de carduri autoadezive (autocolante): min. 31,00 LEI – max. 1.250,00 LEI Livrare: max. 10 (zece) zile de la data semnării contractului subsecvent. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: lunar sau trimestrialAcord-cadru de produse - achiziţie consumabile specifice: Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidate, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS, conform caietului de sarcini: min. 13.865,00 LEI – max. 554.600,00 LEI, din care: a). hârtie termică pentru APS-uri şi AMEF DP-25: min. 12.200,00 LEI – max. 488.000,00 LEI b). hârtie termografică pentru automatele de facturare: min. 1.665,00 LEI – max. 66.600,00 LEI Valoarea celui mai mare contract subsecvent: pt. Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS, conform caietului de sarcini: min. 577,00 LEI – max. 23.108,00 LEI, din care: a). hârtie termică pentru APS-uri şi AMEF DP-25: min. 508,00 LEI – max. 20.333,00 LEI b). hârtie termografică pentru automatele de facturare: min. 69,00 LEI – max. 2.775,00 LEI Livrare: max. 10 (zece) zile de la data semnării contractului subsecvent. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: lunar sau trimestrial
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
" servicii de proiectare şi lucrări de execuţie branşamente electrice la AIHCB: Lot I – proiectare şi execuţie branşamente exterioare; Lot II – proiectare şi execuţie branşamente interioare"  
" servicii de proiectare şi lucrări de execuţie branşamente electrice la AIHCB: Lot I – proiectare şi execuţie branşamente exterioare; Lot II – proiectare şi execuţie branşamente interioare" 27.04.21
consumabile acces parcare (cartele de proximitate-Lot 1 şi cartele autoadezive-Lot 2) 05.12.22
servicii de proiectare, execuţie lucrări, operare, întreţinere şi reparaţii în garanţie şi post-garanţie având ca obiect Modernizarea sistemului benzi bagaje Plecări Internaţionale la AIHCB 01.02.21
servicii de proiectare, execuţie lucrări, operare, întreţinere şi reparaţii în garanţie şi post-garanţie având ca obiect Modernizarea sistemului benzi bagaje Plecări Internaţionale la AIHCB  
ACHIZITIE ECHIPAMENT IT 19.08.19
servicii de amenajare şi întreţinere spaţii verzi şi întreţinere plante naturale de interior (lot 1) şi servicii de preluare şi evacuare vegetaţie tăiată în afara incintei AIHCB (lot 2)  
anvelopă betonată echipată cu celule de medie tensiune pentru AIBB AV  
execuţie lucrări -rest de executat- şi ca urmare a aplicării recomandărilor din expertiza tehnică în vederea finalizării investiţiei Extindere spre Nord a Platformei nr.1 de staţionare a aeronavelor la AIHCB  
Servicii elaborare DALI pentru Modernizare iluminat AIHCB