Achiziţie de consumabile specifice: Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile
Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile.
Entitatea contractanta va rasp...
Achiziţie de consumabile specifice: Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile
Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidate, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor.
Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare : valoare si nr. bucăţi min. 8.070,00 LEI (pt. 500 buc.)– max. 161.400,00 LEI (pt. 10.000 buc.)
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: pt. Lot I – cartele de proximitate codate pe 26 biţi pentru acces parcare : min. 168,00 LEI – max. 6.725,00 LEI
Livrare: max. 10 (zece) zile de la data semnării contractului subsecvent.
Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: lunar sau trimestrialLot II – furnizarea de carduri autoadezive (autocolante)
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile
Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidate, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor
valoare lot II : min. 750,00 LEI (pt. 500 buc.) – max. 30.000,00 LEI (max. 20.000 buc.)
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: pt. Lot II – furnizarea de carduri autoadezive (autocolante): min. 31,00 LEI – max. 1.250,00 LEI
Livrare: max. 10 (zece) zile de la data semnării contractului subsecvent.
Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: lunar sau trimestrialAcord-cadru de produse - achiziţie consumabile specifice: Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile
Numarul de zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor până la care entitatea contractantă va răspunde corect şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: 3 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în mod consolidate, la termenul menţionat, în condiţiile în care solicitările de clarificări sunt solicitate în termen. În cazul în care solicitările de clarificări nu sunt depuse în termen entitatea contractantă va raspunde în măsura în care perioada de timp necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea lui de către toţi operatorii economici înainte de data limită pentru depunerea candidaturilor
Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS, conform caietului de sarcini: min. 13.865,00 LEI – max. 554.600,00 LEI, din care:
a). hârtie termică pentru APS-uri şi AMEF DP-25: min. 12.200,00 LEI – max. 488.000,00 LEI
b). hârtie termografică pentru automatele de facturare: min. 1.665,00 LEI – max. 66.600,00 LEI
Valoarea celui mai mare contract subsecvent: pt. Lot III – furnizarea de role de hârtie termică penrtu casele de marcat/ automate facturare/ imprimante APS, conform caietului de sarcini: min. 577,00 LEI – max. 23.108,00 LEI, din care:
a). hârtie termică pentru APS-uri şi AMEF DP-25: min. 508,00 LEI – max. 20.333,00 LEI
b). hârtie termografică pentru automatele de facturare: min. 69,00 LEI – max. 2.775,00 LEI
Livrare: max. 10 (zece) zile de la data semnării contractului subsecvent.
Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: lunar sau trimestrial