Feedback
I.D.: 69349474

Achiziţie de birou automată autotuşantă cu amprentă personalizată Printer 50 (69x30 mm)

Data publicarii
18.05.22 Exista 85.112 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192153-8
Pretul estimativ:
158,00 RON - 158,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia unei stampile automate autotusanta cu amprentă personalizată,conform descrierii furnizoruluiTextul cu care se va inscripţiona ştampila va fi pus la dispoziţia furnizorului după finalizarea achiziţiei.Produsul la data livrarii,va fi nou,nefolosit,de tipul celui solicitat,de bună calitate (în caz contrar el va fi returnat) si va îndeplini specificaţiile tehnice precizate.Furnizorul are obligatia de a furniza produsu...
Achiziţia unei stampile automate autotusanta cu amprentă personalizată,conform descrierii furnizoruluiTextul cu care se va inscripţiona ştampila va fi pus la dispoziţia furnizorului după finalizarea achiziţiei.Produsul la data livrarii,va fi nou,nefolosit,de tipul celui solicitat,de bună calitate (în caz contrar el va fi returnat) si va îndeplini specificaţiile tehnice precizate.Furnizorul are obligatia de a furniza produsul in stare buna,în cazul în care nu corespunde calitativ,fapt constatat la receptia calitativa-cantitativa,va fi inlocuit de furnizor pe propria cheltuiala.Furnizorul are obligaţia de a ambala produsul astfel încât acesta să ajungă în bună stare la destinaţia finală,să fie asigurată integritatea cantitativă şi calitativă a produsului pe perioada transportului şi depozitării.Furnizorul are obligaţia de a garanta că produsul furnizat nu va avea niciun defect ca urmare a proiectului,materialelor sau manoperei sau oricărei alte acţiuni sau omisiuni a executantului şi că acesta va funcţiona la parametrii solicitaţi,în condiţii normale de funcţionare.Perioada de garanţie acordată produsului de către furnizor va fi conform datelor furnizate de producător,dar nu mai putin de 6 luni,în conditii normale de utilizare, cat si pentru utilizarea fără defecţiuni a acestuia şi începe de la data semnării fara obiectiuni a procesului verbal de recepţie cantitativă-calitativă,prin care se certifica furnizarea conforma a produselor solicitate şi recepţia acestuia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu