Feedback
I.D.: 62129995

Achiziţie containere cu scop de birouri şi containere toaletă

Data publicarii
21.10.21 Exista 1.048.106 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34221000-2
Termenul limita pentru depunere:
24.11.21
Pretul estimativ:
2.092.436,92 RON - 2.092.436,92 RON
Documente participare:
  1. Anexa 1 la contract - Centralizator de preturi containere.docx
  2. Anexa 2 la contract - Grafic de livrare si plata containere.docx
  3. Matrice de conformitate containere.xlsx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Autoritatea Contractantă achiziţionează 26 containere cu scop de birouri şi 2 containere toaletă. În temeiul art. 212 alin. (1) litera (c) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauza suspensivă a contractului după cum urmează: Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că derularea acesteia precum şi semnar...
1. Autoritatea Contractantă achiziţionează 26 containere cu scop de birouri şi 2 containere toaletă. În temeiul art. 212 alin. (1) litera (c) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauza suspensivă a contractului după cum urmează: Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că derularea acesteia precum şi semnarea contractului sunt condiţionate de obţinerea fondurilor necesare, respectiv semnarea actului adiţional la contractul de finanţare de către Operatorul de Program. Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea actului adiţional la contractul de finanţare. În cazul în care, indiferent de motive, semnarea actului adiţional la contractul de finanţare nu se va realiza, Autoritatea Contractanta îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea Operatorul de Program cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă şi/sau Operatorul de Program nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu cauzat în situaţia anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau Operatorul de Program au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. 2. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECŢIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. 3. Solicitările de clarificare în legatură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurare. Pentru vizualizarea documentaţiei de atribuire încărcate în SEAP op. ec. trebuie să dispună de un program necesar vizualizării fişierelor semnate electronic. 4. ATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu