Autoritatea contractantă îşi desfăşoară activitatea în sistemul naţional de ordine şi siguranţă publică, asigurând managementul integrat al frontierei de stat, în domeniul gestionării frontierei de stat în vederea îmbunătăţirii capacităţii de securitate a frontierelor.În vederea îndeplinirii obligaţiilor asumate de România în contextul fenomenului migraţionism înregistrat la frontiera externă a UE, Poliţia de Frontieră Româ...
Autoritatea contractantă îşi desfăşoară activitatea în sistemul naţional de ordine şi siguranţă publică, asigurând managementul integrat al frontierei de stat, în domeniul gestionării frontierei de stat în vederea îmbunătăţirii capacităţii de securitate a frontierelor.În vederea îndeplinirii obligaţiilor asumate de România în contextul fenomenului migraţionism înregistrat la frontiera externă a UE, Poliţia de Frontieră Română intenţionează să achiziţioneze 26 containere cu scop de birouri şi 2 containere toaletă, care să dezvolte capacitatea logistică a autorităţilor naţionale pentru funcţionarea adecvată a două centre integrate, în care IGI şi IGPF au responsabilitatea de a primi, înregistra şi procesa cererile de acordare a protecţiei internaţionale.Autoritatea contractantă achiziţionează produsele mai sus menţionate conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini.În cadrul specificaţiei tehnice sunt definite cerinţele tehnice minime care trebuie îndeplinite de către produsul ofertat, iar soluţiile tehnice care conduc la obţinerea unor performanţe superioare prin utilizarea anumitor soluţii tehnice (specifice acestor condiţii) constituie factori de evaluare în cadrul criteriului de atribuire.Autoritatea Contractantă achiziţionează 26 containere cu scop de birouri şi 2 containere toaletă, care să dezvolte capacitatea logistică a autorităţilor naţionale pentru funcţionarea adecvată a două centre integrate, în care IGI şi IGPF au responsabilitatea de a primi, înregistra şi procesa cererile de acordare a protecţiei internaţionale.În temeiul art. 212 alin. (1) litera (c) din legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziţie clauza suspensivă a contractului după cum urmează:Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că derularea acesteia precum şi semnarea contractului sunt condiţionate de obţinerea fondurilor necesare, respectiv semnarea actului adiţional la contractul de finanţare de către Operatorul de Program.Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea actului adiţional la contractul de finanţare. În cazul în care, indiferent de motive, semnarea actului adiţional la contractul de finanţare nu se va realiza, Autoritatea Contractanta îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea Operatorul de Program cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă şi/sau Operatorul de Program nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu cauzat în situaţia anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau Operatorul de Program au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.