Feedback
I.D.: 65397973

Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare

Data publicarii
30.12.21 Exista 351.324 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 31154000-0 30232100-5
Termenul limita pentru depunere:
17.01.22
Pretul estimativ:
178.866,45 RON - 178.866,45 RON
Documente participare:
  1. Decizie anulare Procedura Claculatoare-semnat.pdf
  2. Sectiunea 3 - FORMULARE LOT 1-semnat.doc
  3. Sectiunea 1 - Anexa Detaliere Factori de Evaluare-semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il reprezinta achiziţia produselor care fac obiectul contractului de furnizare "Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare" prevăzut în cadrul Proiectului "Dezvoltarea şi introducerea în producţie a unei platforme inovative de relaxare şi îmbunătăţire a somnului", cod SMIS 121087, finanţat prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, produse ce sunt necesare derulării activităţii d...
Obiectul contractului il reprezinta achiziţia produselor care fac obiectul contractului de furnizare "Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare" prevăzut în cadrul Proiectului "Dezvoltarea şi introducerea în producţie a unei platforme inovative de relaxare şi îmbunătăţire a somnului", cod SMIS 121087, finanţat prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, produse ce sunt necesare derulării activităţii de cercetare industrială. Este necesara achizitionarea in loturi a urmatoarelor echipamente necesare derulării activităţii de cercetare industrială, astfel: Furnizare sursa alimentare LOT 1: Sursa alimentare programabila – 8 bucăţi Furnizare imprimante 3D şi Laser LOT 2 Imprimanta 3D – 2 bucăţi Imprimantă laser color cu scaner – 1 bucata Furnizare staţii de lucru, computere portabile şi monitoare LOT 3 Staţie de lucru (computer workstation) – 6 bucăţi Computer portabil (laptop) – 8 bucăţi Ecran/monitor pentru computer – 8 bucăţi Descrierea produselor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în cadrul Caietului de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare simplificat. Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020) Termene: durata totală a implementării contractului este de maxim 2 luni (însemnând plata, livrarea şi recepţia bunurilor) de la data semnării contractului, plus minim 24 luni garantie de conformitate. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire cu 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în a 6-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare 17.01.22
Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare  
Achiziţie servere pentru banca de date şi sursă de tensiune  
Achizitia echipamentelor pentru linia de productie 07.06.23
Echipamente digitale pentru laboratoarele multidisciplinare, cabinetele de asistenţă psihopedagogică şi atelierul de practică, din cadrul Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII", cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 04.06.24
Furnizare dotări necesare desfăşurării activitaţii instituţiei în cadrul proiectului REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA CLADIRII ATELIERELOR DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE SPECIALE PENTRU DEFICIENTI DE AUZ KOZMUTZA FLORA 13.07.22
Furnizare dotări necesare desfăşurării activitaţii instituţiei în cadrul proiectului REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA CLADIRII ATELIERELOR DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE SPECIALE PENTRU DEFICIENTI DE AUZ KOZMUTZA FLORA 04.10.22
Furnizare dotări necesare desfăşurării activitaţii instituţiei în cadrul proiectului REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA CLADIRII ATELIERELOR DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE SPECIALE PENTRU DEFICIENTI DE AUZ KOZMUTZA FLORA - 3 loturi 28.12.22
Furnizare dotări necesare desfăşurării activitaţii instituţiei în cadrul proiectului REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA CLADIRII ATELIERELOR DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE SPECIALE PENTRU DEFICIENTI DE AUZ KOZMUTZA FLORA - 3 loturi 22.11.22
Furnizare dotări necesare desfăşurării activitaţii instituţiei în cadrul proiectului REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA CLADIRII ATELIERELOR DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE SPECIALE PENTRU DEFICIENTI DE AUZ KOZMUTZA FLORA - 3 loturi 22.11.22