Feedback
I.D.: 65398221

Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare

Data publicarii
22.01.22 Exista 350.084 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 30232100-5 31154000-0
Pretul estimativ:
38.164,00 RON - 38.164,00 RON
12.383,19 RON - 12.383,19 RON
128.319,26 RON - 128.319,26 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lot 2 - Furnizare imprimante 3D şi Laser, Lot 2: - Furnizare imprimante 3D şi Laser – precum si asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini, care cuprinde: Imprimanta 3D – 2 bucăţi Imprimantă laser color cu scaner – 1 bucata Descrierea produselor aferente lotului 2 se regăseşte în cadrul Caietului de sarcini, publicat odată cu prez...
2. Lot 2 - Furnizare imprimante 3D şi Laser, Lot 2: - Furnizare imprimante 3D şi Laser – precum si asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini, care cuprinde: Imprimanta 3D – 2 bucăţi Imprimantă laser color cu scaner – 1 bucata Descrierea produselor aferente lotului 2 se regăseşte în cadrul Caietului de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare simplificat. Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020) Termene: durata totală a implementării contractului este de maxim 2 luni (însemnând plata, livrarea şi recepţia bunurilor) de la data semnării contractului, plus minim 24 luni garantie de conformitate.. 1. Lot 1 - Furnizare sursa alimentare, Lot 1: - Furnizare sursa alimentare – precum si asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini, care cuprinde: Sursa alimentare programabila – 8 bucăţi Descrierea produselor aferente lotului 1 se regăseşte în cadrul Caietului de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare simplificat. Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020) Termene: durata totală a implementării contractului este de maxim 2 luni (însemnând plata, livrarea şi recepţia bunurilor) de la data semnării contractului, plus minim 24 luni garantie de conformitate.. 3. Lot 3 - Furnizare staţii de lucru, computere portabile şi monitoare, Lot 3: - Furnizare staţii de lucru, computere portabile şi monitoare – precum si asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini, care cuprinde: Staţie de lucru (computer workstation) – 6 bucăţi Computer portabil (laptop) – 8 bucăţi Ecran/monitor pentru computer – 8 bucăţi Descrierea produselor aferente lotului 3 se regăseşte în cadrul Caietului de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare simplificat. Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020) Termene: durata totală a implementării contractului este de maxim 2 luni (însemnând plata, livrarea şi recepţia bunurilor) de la data semnării contractului, plus minim 24 luni garantie de conformitate..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare 17.01.22
Achiziţie computere, imprimante şi surse de alimentare 17.01.22
Achiziţie servere pentru banca de date şi sursă de tensiune  
Achizitia echipamentelor pentru linia de productie 07.06.23
Servicii de consultanţă în managementul proiectului 24.11.23
Servicii de consultanță în managementul proiectului  
Achiziţie publică de PROIECTARE şi EXECUŢIE LUCRĂRI pentru realizarea obiectivului de investiţii « Pentru îmbunătăţirea capacităţii şi capabilităţii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca de prevenire şi reducere a riscului de infecţii nosocomiale “ 02.11.23
Achiziţie publică de PROIECTARE şi EXECUŢIE LUCRĂRI pentru realizarea obiectivului de investiţii « Pentru îmbunătăţirea capacităţii şi capabilităţii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca de prevenire şi reducere a riscului de infecţii nosocomiale “ 02.11.23
Achiziţie publică de PROIECTARE şi EXECUŢIE LUCRĂRI pentru realizarea obiectivului de investiţii « Pentru îmbunătăţirea capacităţii şi capabilităţii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca de prevenire şi reducere a riscului de infecţii nosocomiale “ 22.12.23
Achiziţie publică de PROIECTARE şi EXECUŢIE LUCRĂRI pentru realizarea obiectivului de investiţii « Pentru îmbunătăţirea capacităţii şi capabilităţii Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca de prevenire şi reducere a riscului de infecţii nosocomiale “ 22.12.23