Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, pentru Achiziţie coşuri de gunoi stradal: Lot 1 - Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, Lot 2 - Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, Lot 3 - Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă pentru menţinerea curăţeniei de către populaţie pe străzi, în parcuri şi grădini publice, etc., oferind în acelaşi timp o notă aparte în arhitect...
Autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, pentru Achiziţie coşuri de gunoi stradal: Lot 1 - Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, Lot 2 - Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, Lot 3 - Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă pentru menţinerea curăţeniei de către populaţie pe străzi, în parcuri şi grădini publice, etc., oferind în acelaşi timp o notă aparte în arhitectura urbanistică locală, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.49539 din 11.03.2022, pe o perioada de 4 ani.
Dezvoltarea urbanistică a municipiului Craiova impune un proces continuu de modelare a ariilor urbane funcţionale şi durabile transpuse în diferite tipuri de construcţii, străzi şi spaţii publice. Menţinerea curăţeniei în noile arii urbane necesită de asemenea achiziţia de coşuri de gunoi stradal, urmând a fi amplasate în zone cu circulaţie mare de persoane: străzi şi bulevarde importante, zona proximă instituţiilor publice cu trafic mare de persoane: grădiniţe, şcoli, muzee sau alte autorităţi.
Cantităţile minime şi maxime estimate pe durata Acordului-cadru precum şi pentru fiecare contract subsecvent, pe fiecare lot în parte, sunt prezentate în Anexa nr.1 la caietul de sarcini nr. 49539 din 11.03.2022. Aceste cantitaţi reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autorităţii autorităţii contractante.
Modificarea Acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea Acordului-cadru/ contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ răspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractantă va transmite răspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.