Feedback
I.D.: 39306819

Achiziţie centralizată privind Furnizarea de mobilier pentru birou, cod CPV 39100000-3 Mobilier.

Data publicarii
23.10.19 Exista 1.007.359 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Termenul limita pentru depunere:
28.10.19
 
 
Documente participare:
  1. Anunt consultarea pietei mobilier pentru birou semnat-semnat.pdf
  2. Chestionar si Caracteristici tehnico-functionale mobilier pentru birou-semnat.xlsx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În conformitate cu art. 139, alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, coroborat cu necesităţile anticipate a fi cuprinse în acordul-cadru centralizat, numărul semnificativ de factori implicaţi (utilizatori principali şi secundari) şi gradul ridicat de complexitate tehnică, financiară şi contractuală al achiziţiei centralizate privind mobilierul pentru birou, ONAC va derula un proces de consultare a pieţe...
În conformitate cu art. 139, alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, coroborat cu necesităţile anticipate a fi cuprinse în acordul-cadru centralizat, numărul semnificativ de factori implicaţi (utilizatori principali şi secundari) şi gradul ridicat de complexitate tehnică, financiară şi contractuală al achiziţiei centralizate privind mobilierul pentru birou, ONAC va derula un proces de consultare a pieţei ca parte a procesului de achiziţie centralizată de furnizare de mobilier pentru birou în cadrul etapei de planificare a achiziţiei. Prin procesul de consultare a pieţei se urmăreşte obţinerea unor informaţii reale şi actuale de la operatorii economici din domeniu, necesare Oficiului Naţional pentru Achiziţii Centralizate pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire centralizată, astfel: - să cunoască piaţa de profil; - să definitiveze specificaţiile tehnice minimale propuse pentru tipurile de produse din categoria mobilier pentru birou în scopul centralizării necesităţilor de la utilizatorii înscrişi în Registrul utilizatorilor; - să cunoască capacitatea de prestare a operatorilor economici privind produsele de mobilier pentru birou care fac obiectul contractelor subsecvente ce vor fi încheiate de utilizatorii beneficiari ai acordului-cadru centralizat şi care se pot derula simultan; - să estimeze cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul produselor din categoria mobilier pentru birou; - să identifice potenţiali factori de evaluare privind aspecte de mediu/ responsabilitate socială; -să identifice potenţiale soluţii contractuale pentru satisfacerea nevoilor utilizatorilor beneficiari ai acordului-cadru centralizat; Procesul de consultare se va derula în mai multe etape astfel cum sunt detaliate prin prezentul anunţ.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Anunţ de consultare a pieţei referitor la achiziţia centralizată pentru furnizarea de combustibili pentru parcul auto al utilizatorilor benzină şi motorină pe bază de carduri, coduri CPV: 30163100-0, 09132100-4, 09134200-9 16.03.20
Anunţul privind consultarea pieţei referitor la achiziţia centralizată de Hardware, cod cpv generic 30210000-4 şi anume computere de birou: cod cpv 30213300-8, computere portabile: cod cpv 30213100-6, tablete pc: cod cpv 30213200-7” 15.11.19
Achiziţie centralizată de Servicii de telefonie mobilă (voce şi date) şi servicii de internet mobil 20.06.19
Erată la Anunţul privind consultarea pieţei publicat în SEAP cu nr. MC 1006521/14.06.2019 modificat prin Anunţul de consultare nr. MC1010200 din 30.04.2020 având ca obiect Achiziţie centralizată de Servicii de telefonie mobilă (voce şi date) Cod CPV: 64212000-5 – servicii de telefonie mobilă; 25.06.20
Consultarea de piaţă privind organizarea şi derularea procedurii de achiziţie centralizată de autovehicule (M1/M1G) 16.03.22
Consultarea de piaţă privind organizarea şi derularea procedurii de achiziţie centralizată de corpuri de iluminat şi surse de lumină 20.06.22
Achiziţia centralizată de produse de curăţenie, Cod CPV 3983000 - 9 – Produse de curăţat (Rev.2) 27.07.23
Erata la anuntul de consultare nr. MC 1015528 din 23.06.2021. - Achizitie centralizata produse de papetarie si birotica 29.06.21
Consultarea pieţei REFERITOR LA ACHIZIŢIA CENTRALIZATĂ DE PRODUSE DE BIROTICĂ ŞI PAPETĂRIE 28.06.21
ACHIZIŢIE ECHIPAMENT IT ŞI SOFTWARE AFERENT PENTRU PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE ŞI OPERAREA ACESTUIA, INCLUSIV ASIGURAREA SECURITĂŢII, PRECUM ŞI LICENŢE SOFTWARE NECESARE PLATFORMEI ELECTRONICE PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE (PEAPC)" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753 25.03.22