Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte
pentru achiziția de autovehicule pentru muncă specifică poliției de frontieră, astfel cum sunt acestea descrise în caietul
de sarcini, după cum urmează:Lotul 1: Cvadriciclu ATV (all terrain vehicle)Lotul 2: Autospecială de patrulare 4x4Lotul 3:
Autospecială pentru transport câini d...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte
pentru achiziția de autovehicule pentru muncă specifică poliției de frontieră, astfel cum sunt acestea descrise în caietul
de sarcini, după cum urmează:Lotul 1: Cvadriciclu ATV (all terrain vehicle)Lotul 2: Autospecială de patrulare 4x4Lotul 3:
Autospecială pentru transport câini de serviciuLotul 4: Autospecială de patrulare (pentru acces în zone foarte greu accesibile)În
cadrul fiecărui lot, termenul de livrare al produselor este de 240 de zile de la data semnării contractului de către ultima
parte.În temeiul art. 221 alin. (1) litera a) din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul
procedurii de achiziție clauze de revizuire privind opțiunea de suplimentare a cantităților de produse care vor fi furnizate
în cadrul contractelor , astfel cum este prevăzut la secțiunea II.2. - Listă loturi - Informații privind opțiunile. În situația
utilizării clauzelor de revizuire, termenul de livrare este de 240 de zile de la data semnării actului adiţional de către
ultima parte. Valoarea totală estimată a achiziției a fost stabilită cu includerea opțiunea de suplimentare. Având în vedere
modalitatea de aplicare a clauzei de revizuire, propunerea financiară va fi formulată pentru cantitatea certă pe care o achizitioneaza
autoritatea contractantă, urmand ca, pentru suplimentarea cantitatii, sa se incheie un act aditional la contractul initial,
in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016 si ale lnstructiunii Presedintelui ANAP nr. 1 /2021. În perioada
de aplicare a clauzei de suplimentare, prețul unitar va fi ajustat conform prevederilor secț. II.3 Ajustarea pretului contractului.Solicitările
de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro),
prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare. Autoritatea contractanta
va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de
termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECȚIUNEA
I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului
egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere
a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în
cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice
(on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA,
întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!